Kotimailla isää juhlimassa :heart:.missäs tinksua ja köpsykkää on pijetty ku ei oo näkyny?
Kotimailla isää juhlimassa :heart:.missäs tinksua ja köpsykkää on pijetty ku ei oo näkyny?
:stick:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30163461:Mittään tuommosta en myönnä |O.
ooks sutki savolainen vai?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30163464:Kotimailla isää juhlimassa :heart:.
Meillä ei lisäänny yhtään mikään. Vattuuntuminen vaan välilläkaikkiko täällä nyt lisääntyy:O
yks mies pidätteli mua ja olin sängyssä.missäs tinksua ja köpsykkää on pijetty ku ei oo näkyny?
:ashamed: *kipittää nurkkaan*:stick:
Moon ny loukkaantunut sydänjuuriani myäten!
ooks sutki savolainen vai?
|OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30163477::ashamed: *kipittää nurkkaan*
Nappaa namipussin matkaan salaa
Öitä Myttynen :kiss:.Gnääh, taas oon hereillä ja kello yli kaks |O HY kaik :kiss:
:O oikeesti. Nytkö??? Jihuu .Pakkailin tuossa joutessani sairaalakassin ja likalle mummolakassin...
Ehkä nää menee ohi viel!
Ehkä ei
ufff, ne pyykit ---->
Ei ollut tai sitten en nähnyt, toin 3 kukkoatuo mullekki muutama, vaikka budvar
En mä ole ajokuntonen tänään |OTässähän pitää vissiin alkaa porukan starttailemaan autojaan että kerkee paikalle
Takavuosina oli Laitilan panimon työpaikkailmo Tule meille panemaan kukkoaEi ollut tai sitten en nähnyt, toin 3 kukkoa
Isoja tölökkejä
Aika kivaTakavuosina oli Laitilan panimon työpaikkailmo Tule meille panemaan kukkoa
:OTakavuosina oli Laitilan panimon työpaikkailmo Tule meille panemaan kukkoa
sekaan vaan pähkäilemään kepsiksen kenkäfetissiäAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30163543:Pöh, mulla on joskus hölmö ukko
Nyt ois saatu yhdes hyvää laatuaikaa, niin tämä lähtee yhden yhteisen naiskaverin kanssa ajeleen. Joten nyt saatte viihdyttää mua urakalla TSIH!