The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mä sain 21v-lahjaks kortin. Mut sitä ei kyl kukaan maksanu - lääkärintodistusta, inssiä ja kirjallista lukuunottamatta kun suhteilla pääsin.

Mistä tulikin mieleen et mulla on enää kuukausi aikaa palauttaa se syventävän vaiheen todistus poliisilaitokselle ettei kortti mee vanhaks :D
 
Mä sain kanssa papalta lahjaksi ajokortin :)

Autosta tulikin mieleen että vahasin äsken sitä puskuria ja hyvin lähti sen toisen auton maali pois :)

Pitäis vissiin käydä suihkussa ja ehkä pari tsihiäkin vois hakea :)
Enpä huomannut aiemmalla kauppareissulla ostaa.
Keskityttiin vaan kouluhankintoihin :)
 
Olinpas kaverilla katsomassa alle kolme vuorokautta vanhaa Kuningatarta. Painoa kilo vähemmän kuin miniletulla syntyessä - en ole ennen noin pientä ja kevyttä lasta pitänytkään sylissä.

Kaverin kanssa naureskeltiin että siinä ne nyt sitten on, meidän tulevat miniä ja vävy. Herrasmiehenä minilettunen vei morsiolleen syntymäpäivän kunniaksi pehmoisen pupun. Ei tainnut olla ainoa kosiomatka, sillä Kuningatar äiteineen tulee ensi viikolla meidän tykö.

Voi tätä nuorta rakkautta. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja famipala
Olinpas kaverilla katsomassa alle kolme vuorokautta vanhaa Kuningatarta. Painoa kilo vähemmän kuin miniletulla syntyessä - en ole ennen noin pientä ja kevyttä lasta pitänytkään sylissä.

Kaverin kanssa naureskeltiin että siinä ne nyt sitten on, meidän tulevat miniä ja vävy. Herrasmiehenä minilettunen vei morsiolleen syntymäpäivän kunniaksi pehmoisen pupun. Ei tainnut olla ainoa kosiomatka, sillä Kuningatar äiteineen tulee ensi viikolla meidän tykö.

Voi tätä nuorta rakkautta. :heart:
Voi että :heart:
Se on kiva kun on kaveri jo valmiiksi katsottuna noin pienenä :D
 
En tiedä kun ei ole kokemusta.
Muusikosta :D

Paitsi kerran tapasin yhden miehen joka soittaa kitaraa, harmi kun ei ollut mukana niin en saanut kuulla :D
Ei sekään kyllä meinannut totella :whistle:
Noita on 5 pitkätukkaa :LOL: eivät vissiin oo vielä nähneet tarpeeksi kiertäessään pitkin Suomea kaiken kesää. Tänä viikonloppuna ei oo keikkoja eikä festareita niin keräännytään sit yhteen paikkaan hengaamaan yhdessä
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
En tiedä kun ei ole kokemusta.
Muusikosta :D

Paitsi kerran tapasin yhden miehen joka soittaa kitaraa, harmi kun ei ollut mukana niin en saanut kuulla :D
Ei sekään kyllä meinannut totella :whistle:
Mäkään en kitaramiestä lukuunottamatta ole ollu muusikoiden kanssa tekemisissä, mut sen soittoa en oo kyl tainnu koskaan kuulla livenä. Pari äänitettyä biisiä ja pari youtubeen kuvattua keikkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Voi että :heart:
Se on kiva kun on kaveri jo valmiiksi katsottuna noin pienenä :D
Joo, me ollaan päätetty kaverin kanssa että tää oli tässä, meistä tulee sit anopit ja saadaan yhteisiä lapsenlapsia. :D Se on kiva juu kun voi vaan sopia näin, jääpähän meidän muksuilta turhat pyristelyt väliin kun niiden tulevaisuus on jo mallattu.
 
Mäkään en kitaramiestä lukuunottamatta ole ollu muusikoiden kanssa tekemisissä, mut sen soittoa en oo kyl tainnu koskaan kuulla livenä. Pari äänitettyä biisiä ja pari youtubeen kuvattua keikkaa.
Mä en varmaan enää tule tuon kanssa oleen tekemisissä ellen sitten ensi kesänä :D
Viime ja tänä kesänä kävi täällä kavereineen. Ei siis mun luona vaan täällä :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä