ikiuni
Ei ny sentään tappelua. Eikä netissä voi vetää turpaan.Kissatappelu opcorn:
Ei ny sentään tappelua. Eikä netissä voi vetää turpaan.Kissatappelu opcorn:
sääliks käy miestä jos noin on.Minäpä käsken jos niin haluan.
En oo tähän mennessä käskenyt mitään. Ja se siitä tästä aiheesta.sääliks käy miestä jos noin on.
selvä tässä ketjussaVoiku söpöö, miestä käskytetään puu-ukon kuvasta. Palstajulkisuus on aina plussaa!
Useita palstaukkoja? Mies on eka palstalainen jonka kanssa olen ollut sängyssä. Vitun peelo!Alkuperäinen kirjoittaja Mieltä.;30160656:Mies voisi suoraan vaihtaa nikkinsä NEIDIKSI.
Moniko edes huolisi käskyttäjän, jolla on ollut useita palstaukkoja
avoimesti tätä irstasta suuntautumista.Alkuperäinen kirjoittaja Mieltä.;30160656:Mies voisi suoraan vaihtaa nikkinsä NEIDIKSI.
Moniko edes huolisi käskyttäjän, jolla on ollut useita palstaukkoja
Ai kauhee:O Miten lujaa sä sen sinne heitit? menikö suoraan vai kaaressa? Nyt joku tekee varmaan ls-ilmon.Kersa heitetty sänkyyn.
Mä just taannoin laitoin. Oli mulla kyllä yllä saunavihta ja Hankkijan lippis.Alkuperäinen kirjoittaja Myötähäpeä;30160586:Kuinka alas voi aikuinen mies enää vajota, laittaa alastonkuvansa vauvapalstalle?
Kauniilla pyörteellä, pehmeästi tupsahti patjalle pehmonallejen ja muiden unikaverien väliin.Ai kauhee:O Miten lujaa sä sen sinne heitit? menikö suoraan vai kaaressa? Nyt joku tekee varmaan ls-ilmon.
Eli sinäkin olet käskytettävissä oleva neiti?Mä just taannoin laitoin. Oli mulla kyllä yllä saunavihta ja Hankkijan lippis.
Joka ton tulkittee jotenkin alasvajoamiseksi, ni oma on häpeänsä. Omasta mielestäni toi on asia mitä mun ei tartte edes miettiä häpeäväni???
Ja juu, olen elämässäni tehnyt paljonkin asioita joita häpeän, mut onneksi niiden vuoksi kukaan ei ole kuollut.
[video=youtube;7s8Nt2OxjFc]https://www.youtube.com/watch?v=7s8Nt2OxjFc[/video]Eli sinäkin olet käskytettävissä oleva neiti?
lähetä vaan tänne, kyllä mä vähän rääkkään ja kidutanKauniilla pyörteellä, pehmeästi tupsahti patjalle pehmonallejen ja muiden unikaverien väliin.
Sen isän voisin kyllä heittää niskaperseotteella, vaikka bermudan kolmion kautta jonnekin helvetin syövereihin, itse Saatanan kidutettavaksi ja riivattavaksi.
Kirkas valo houkuttelee aina paskakärpäsiäMites tänne yhtäkkiä pölähti näin monta turhaa kommentoijaa...
Voi pientä,Pp on kyllä aika suloinen tapausKauniilla pyörteellä, pehmeästi tupsahti patjalle pehmonallejen ja muiden unikaverien väliin.
Sen isän voisin kyllä heittää niskaperseotteella, vaikka bermudan kolmion kautta jonnekin helvetin syövereihin, itse Saatanan kidutettavaksi ja riivattavaksi.
Kovasti mahdollista. Riippuu mistä roikkuu ja etenkin siittä kuka käskee.Eli sinäkin olet käskytettävissä oleva neiti?
Meikäläisen nakukuvassa tais olla niipalpaskaa, et kärpäset ei pysy loitolla.Mites tänne yhtäkkiä pölähti näin monta turhaa kommentoijaa...