The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ikiuni
Alkuperäinen kirjoittaja Mieltä.;30160656:
Mies voisi suoraan vaihtaa nikkinsä NEIDIKSI.
Moniko edes huolisi käskyttäjän, jolla on ollut useita palstaukkoja
Useita palstaukkoja? Mies on eka palstalainen jonka kanssa olen ollut sängyssä. Vitun peelo!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Myötähäpeä;30160586:
Kuinka alas voi aikuinen mies enää vajota, laittaa alastonkuvansa vauvapalstalle?
Mä just taannoin laitoin. Oli mulla kyllä yllä saunavihta ja Hankkijan lippis.

Joka ton tulkittee jotenkin alasvajoamiseksi, ni oma on häpeänsä. Omasta mielestäni toi on asia mitä mun ei tartte edes miettiä häpeäväni???

Ja juu, olen elämässäni tehnyt paljonkin asioita joita häpeän, mut onneksi niiden vuoksi kukaan ei ole kuollut.
 
  • Tykkää
Reactions: MIES!
kahvikirahvi
Ai kauhee:O Miten lujaa sä sen sinne heitit? menikö suoraan vai kaaressa? Nyt joku tekee varmaan ls-ilmon.
Kauniilla pyörteellä, pehmeästi tupsahti patjalle pehmonallejen ja muiden unikaverien väliin.



Sen isän voisin kyllä heittää niskaperseotteella, vaikka bermudan kolmion kautta jonnekin helvetin syövereihin, itse Saatanan kidutettavaksi ja riivattavaksi.
 
mmmmielenkiintoista
Mä just taannoin laitoin. Oli mulla kyllä yllä saunavihta ja Hankkijan lippis.

Joka ton tulkittee jotenkin alasvajoamiseksi, ni oma on häpeänsä. Omasta mielestäni toi on asia mitä mun ei tartte edes miettiä häpeäväni???

Ja juu, olen elämässäni tehnyt paljonkin asioita joita häpeän, mut onneksi niiden vuoksi kukaan ei ole kuollut.
Eli sinäkin olet käskytettävissä oleva neiti?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä