The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en ikinä kattelis sellasta miestä joka käskyttää tai käskee,pyytää voi mut käskyttäminen on perseestä ja sellasta en siedä. onneks ei oo kukaan koskaan käskyttänyt et vaikka muuten olis ollut millasta niin ikinä ei ole kukaan käskyttänyt.Ja se kuka sellasta sietää niin sehän on ihan tossun alla silloin.
 
Mä en ikinä kattelis sellasta miestä joka käskyttää tai käskee,pyytää voi mut käskyttäminen on perseestä ja sellasta en siedä. onneks ei oo kukaan koskaan käskyttänyt et vaikka muuten olis ollut millasta niin ikinä ei ole kukaan käskyttänyt.Ja se kuka sellasta sietää niin sehän on ihan tossun alla silloin.
Enkä mie semmosta naista ;) Vaikka ruutis joskus (aina) sanonu että parempi tossun alla kuin taivasalla niin mie ossaan tehä laavun ja tulet niin voin olla siellä taivasallakkin mieluummin :)

Ei onneksi ole semmosta nyt =)
 
Viimeksi muokattu:
ikiuni
Mä en ikinä kattelis sellasta miestä joka käskyttää tai käskee,pyytää voi mut käskyttäminen on perseestä ja sellasta en siedä. onneks ei oo kukaan koskaan käskyttänyt et vaikka muuten olis ollut millasta niin ikinä ei ole kukaan käskyttänyt.Ja se kuka sellasta sietää niin sehän on ihan tossun alla silloin.
Se että kilahdin täällä ja sanoin mitä sattuu ei tarkoita sitä että olisin joku käskyttäjä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja MIES!
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä