Tuokin vielä, että pitää tehä tahallaan asiat vaikeiksiNiinpä...ja sitten kun siinä on oikeesti kymmenen asiaa mitä pitäs muistaa ja se auto vielä liikkuu koko ajan :kieh: nimim.aamulla taas ajolle..
Tuokin vielä, että pitää tehä tahallaan asiat vaikeiksiNiinpä...ja sitten kun siinä on oikeesti kymmenen asiaa mitä pitäs muistaa ja se auto vielä liikkuu koko ajan :kieh: nimim.aamulla taas ajolle..
Eiks sil ole pyyhe tai jotaki siinä.Onks muuten MIES tossa avatar kuvassaan alasti :O
Se olis paljon helpompaa jos auto ei liikkuis...sillon ei tosin kovin pitkälle pääsis..Tuokin vielä, että pitää tehä tahallaan asiat vaikeiksi
kyllä se musta on alasti...heppi näkyy tai sitten mun silmissä on jotain pahasti vialla...Eiks sil ole pyyhe tai jotaki siinä.
Ei ku taitaa sittekin olla nakuna. Jumankauta! :O
Mää kysyin siltä eilen että onkse alasti, mutta ei se vastannut. Eli on varmaan, koska eiks hiljaisuus oo myöntymisen merkki kuitenkin?kyllä se musta on alasti...heppi näkyy tai sitten mun silmissä on jotain pahasti vialla...
no höh,et käske poistaa,pieni kuvahan toi on Niin ja laita toki nakukuva sinäkin...Jos ei kuva häviä niin sitte laitan minäki nakukuvan. :vampire:
Sanon sille että poistaa kuvan. =)no höh,et käske poistaa,pieni kuvahan toi on Niin ja laita toki nakukuva sinäkin...
tylsä. tosta nyt mitään selvää edes saa kunnolla. ja ethän sä voi käskeä,aikunen tekee niinkuin ite tykkää. pyytää toki voit mut ei toista voi käskeä.Sanon sille että poistaa kuvan. =)
ei kannattais arvostella alaspäin sojottavaa munaaeiks oo julmaa sanoa miehelle että poista toi kuva koska se on niin pieni?
Eikse ollu just päinvastoin; että ei haittaa jos näkyy, kun on kerta niin pieni? Sikäli kuin se on yhtään somemmin sanottu.eiks oo julmaa sanoa miehelle että poista toi kuva koska se on niin pieni?
Oli kuvan koko mikä tahansa niin ei tartte nakuna olla. Ei tää mikään alastonsuomi ole.eiks oo julmaa sanoa miehelle että poista toi kuva koska se on niin pieni?
totta. "toi on niin pieni ettei se ketään häiritse, anna olla vaan" saattaa loukata ihmistäEikse ollu just päinvastoin; että ei haittaa jos näkyy, kun on kerta niin pieni? Sikäli kuin se on yhtään somemmim sanottu.
mies varmaan ite päättää pitääkö sen kuvan vai ei ja ei siitä oikeesti edes mitään näe.Oli kuvan koko mikä tahansa niin ei tartte nakuna olla. Ei tää mikään alastonsuomi ole.
Mä olenkin sellanen muija että kyllä käsken. Jotain rajaa kuvilla..tylsä. tosta nyt mitään selvää edes saa kunnolla. ja ethän sä voi käskeä,aikunen tekee niinkuin ite tykkää. pyytää toki voit mut ei toista voi käskeä.
Mutta ei oo pakko totella,ei se mies mikään lapsi oo jota voi käskyttää. Missään asiassa.Mä olenkin sellanen muija että kyllä käsken. Jotain rajaa kuvilla..
Käykääs tuolta vilkaiseen mikä kuva se onOnks muuten MIES tossa avatar kuvassaan alasti :O
Minäpä käsken jos niin haluan.Mutta ei oo pakko totella,ei se mies mikään lapsi oo jota voi käskyttää. Missään asiassa.