patukka sisään ja pussit jää ulosKiitos :heart:
Mutta patukka vai pussit? :xmas:
Kuvaan siis
patukka sisään ja pussit jää ulosKiitos :heart:
Mutta patukka vai pussit? :xmas:
Kuvaan siis
Se on hyvä seniimpä, itelläkään ei ole hääppönen mutta niin vain aina on nalli napsahtanu kun on päässy pukille
pitäs saaja jotenkin pikseleitä vähemmäksi että palstasofta kelpuuttais senNoi porot olis hienot!!
Tykkäsin kanssa. Valkonen olis ollut kans kiva mutta oli vain tuo keltainen. Ollaan sitten tipuNätti mekko.
Tjaah, voisko siitä saada sellaisenkinpitäs saaja jotenkin pikseleitä vähemmäksi että palstasofta kelpuuttais sen
kuinkakohan pitkän bannin tolla sais?
Pyysit keppanaa istuun sohvalle ja lupasit tarjoilla kahvia tai jotain muuta :xmas:
Ehkä parempi niinpatukka sisään ja pussit jää ulos
Kiitos
Ei ole ei
Pääasia se miltä itsestä ja muista tuntuu :xmas:
Kahvia tai olutta, OLUTTA :xmas:Pyysit keppanaa istuun sohvalle ja lupasit tarjoilla kahvia tai jotain muuta :xmas:
Heh mä jo ajattelin,et sää vetäsit ihtes nakuksi kaupassa, ku kokeilit mekkoo päälle.Tykkäsin kanssa. Valkonen olis ollut kans kiva mutta oli vain tuo keltainen. Ollaan sitten tipu
Sovitinkin kaupassa sitä kun oli muutama avattuna.
Siellähän ei ole sovituskoppeja
Kokeilin omien vaatteiden päälle
villasukat?heh,mäpä tiiän mitä ruutis saa joululahjaks :xmas:
Villapaidan tolla kuviolla?heh,mäpä tiiän mitä ruutis saa joululahjaks :xmas:
Olishan mulla ollut rintsikat ja pikkarit (juu, nekin), ihan nakuna olisi ollutHeh mä jo ajattelin,et sää vetäsit ihtes nakuksi kaupassa, ku kokeilit mekkoo päälle.
JOO lähetän sille sellasen :xmas:Villapaidan tolla kuviolla?
Aaaa, mulla oli siinä kohtaa varmaan jotain hajataittoa :saint:Kahvia tai olutta, OLUTTA :xmas:
SöpöPitäskö miunki vaihtaa avatar?
Ai herttinen Tässä jo muutenkin ollut tänään levoton olo.Kiva kuva ikis
https://www.google.fi/search?q=ikis&client=firefox-a&hs=kh6&rls=org.mozilla:fi:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=V2TiU5-5PMbmyQO96IHYAw&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1198&bih=610
Katoppa mitä kuvia tulee ikis kuvahausta, yhdessä meri ja ja ja