Tarjoiletko hajareisinIstupa siihen sohvalle ja lepäile vähän. Tahdotko että tuon oluen vai kahvia? :xmas:
Tarjoiletko hajareisinIstupa siihen sohvalle ja lepäile vähän. Tahdotko että tuon oluen vai kahvia? :xmas:
Käynnistää itsensä ainakin tikulta wintoosan päälle. Asennusta varten olen ensin tyhjännyt levyn. Mutta kokeile ihmeessä, tää ei kauaa vie aikaa. Äidin vanha miesystäväkin oppi ensituntumalta käyttämään.Näyttäis olevan asennuskelpoinen suoraan verkosta?
Osaako toi asentaa ittensä sillai, että pyyhkii kaiken wanhan paskan koneelta samantien pois?
Samma här, ajattelin kyllä huuhtasta koko kropan.ja nyt tissipesulle
mulla pitäs huuhtoa munat ja ajjaa partaSamma här, ajattelin kyllä huuhtasta koko kropan.
Parempi nytEi oo enää sitä namipussia. :snotty:
:O on on.. Koolla ei ole väliä.Parempi nyt
Turhan pieni vaan : /
Entäs kainalot :-xmulla pitäs huuhtoa munat ja ajjaa parta
eikä tuo menne loppukin samoilla kuivatteluilla
kuuluu siihen loppuihinEntäs kainalot :-x
Vissiin outo kuva ja värit hämäs mua.No höh, lukeehan siinä selvästi famipala ja fami :hug:
No nymmää oon taas ihan sekasi |OParempi nyt
Turhan pieni vaan : /
Kiitos:O on on.. Koolla ei ole väliä.
Lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon etten enää vaihda :saint:No nymmää oon taas ihan sekasi |O
niimpä, itelläkään ei ole hääppönen mutta niin vain aina on nalli napsahtanu kun on päässy pukilleKiitos
Ei ole ei
Pääasia se miltä itsestä ja muista tuntuu :xmas:
Kiitos :heart:kuuluu siihen loppuihin
btw, famin vanha avatar on kivempi mitä se mikä oli aiemminn tänään
ite oon koettanu vaihtaa tämmöseen mutta ei meinaa onnistua
musta se oli kans kivempikuuluu siihen loppuihin
btw, famin vanha avatar on kivempi mitä se mikä oli aiemminn tänään
ite oon koettanu vaihtaa tämmöseen mutta ei meinaa onnistua
Esmes:Onko tsadissa keskustan tuntumassa jotain puistoo mihkä vois pistää pussikaljottelut ja vaikka piknikit pystyyn?
Nätti mekko.Ostin tänään lidlistä mekon
Tuon keltaisen.
Kesämekko - alkaen maanantai, 04.08. - Lidl
Olisin ottanut tuon pinkinkin mutta ei ollut ainuttakaan
No semmottinen asennus mun tarttis tehdäkin.Käynnistää itsensä ainakin tikulta wintoosan päälle. Asennusta varten olen ensin tyhjännyt levyn. Mutta kokeile ihmeessä, tää ei kauaa vie aikaa. Äidin vanha miesystäväkin oppi ensituntumalta käyttämään.