The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Näyttäis olevan asennuskelpoinen suoraan verkosta?

Osaako toi asentaa ittensä sillai, että pyyhkii kaiken wanhan paskan koneelta samantien pois?
Käynnistää itsensä ainakin tikulta wintoosan päälle. Asennusta varten olen ensin tyhjännyt levyn. Mutta kokeile ihmeessä, tää ei kauaa vie aikaa. Äidin vanha miesystäväkin oppi ensituntumalta käyttämään.
 
Onko tsadissa keskustan tuntumassa jotain puistoo mihkä vois pistää pussikaljottelut ja vaikka piknikit pystyyn?
Esmes:
koffin puisto, tokoinranta, ruttopuisto, lintsin kalliot, suokki, alppipuisto, karhupuisto

Itehän en ole käynyt yhessäkään (paitsi suokki!) pussikaljoilla, kotosalla tai lähiympäristössä on pystynyt ne vetelemään :)
Eikä ne nyt ihan rautatieaseman ympärillä kaikki ole ;)
 
Käynnistää itsensä ainakin tikulta wintoosan päälle. Asennusta varten olen ensin tyhjännyt levyn. Mutta kokeile ihmeessä, tää ei kauaa vie aikaa. Äidin vanha miesystäväkin oppi ensituntumalta käyttämään.
No semmottinen asennus mun tarttis tehdäkin.
Kaks buuttaavaa usbitikkua olen jo tehny, toisessa puppy ja toisessa mint16

Ny tarttis muistilokeroista tonkia miten ton sais boottaamaan.

Ja semmonen asennus joka pyyhkii kaiken vanhan tolta masiinalta pois. Mitään ei saa jäädä.

Ja semmoinen mahdollisimman kevyt käyttis, jonka ei tartte tehdä mitään muuta ko pyörittää nettiselainta. Tossa on vaan gisa muistia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä