V
Vierasmiess
Vieras
En mä jaksa ees sulle vastailla, ameeba.
Kai sä nyt voit kantaasi perustella kun asiallisesti kysyy?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En mä jaksa ees sulle vastailla, ameeba.
Nainen on kahdesta se joka raskaaksi voi tulla joten hoitakoot ehkäisyn. Hyvin loogista.
Mies on se, jolla ei ole osaa eikä arpaa raskauden kohtalon päättämiseen ja joka ei asialle voi hedelmöittymisen jälkeen mitään, joten hoitakoot ehkäisyn jos ei lapsia halua. Äärimmäisen loogista. Näin ratkeaisi monen miehen itkuvinkut tälläkin palstalla.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30158841:jokaisen oma asiahan tuo on. mutta kannattas noin nuorella iällä jättää moiset temput tekemättä, voi katua myöhemmin
Jaa että kiristetään lapsen elämällä?
Kyllä se on juuri niin, että jos akan kroppa ei kestä porsimista niin käyttää ehkäisyä ja kumia. Siis nainen käyttää kumia sillä nainen on ainut joka voi taudit siirtää sikiöön jos ehkäisy pettääkin. Kondomin ostovelvollisuus on naisella. Itse en munaa antaisi edes muunlaiselle naiselle. Kertoo aika paljon naisesta jos ei aktiivisesti huolehdi ehkäisystä.
Lopeta toi nimittely.Joko se palstan pikkupirpana osaisi kertoa miksi on niin voimakkaasti miesten kuohitsemisen kannattaja?
Joku pelko siitä että oma mies haluaisi vanhemapana vielä lapsia, toisen kanssa?
Lopeta toi nimittely.
Mulla ei ole pelkoa siitä, että mun mies ikinä edes haluaisi olla jonkun toisen naisen kanssa. Se sitäpaitsi itse ei halua enempää lapsia, ikinä.
Juu, niin varmaan.
Sitten kun sä olet sen kuohilaasi jättänyt ja lähtenyt jonkun toimivamunaisen matkaan, niin ompa reilua kun sun tuhkamunainen ex-miehesi yrittää löytää uuden kumppanin ilman toimivia vehkeitä! Taitaa yritykseksi jäädä se. Varsinainen reilukerho siis teillä juu...
Ilmeisesti tämä kuohitseminen on joku sairas keino saada sidottua se puolimies suhteeseen kiinni, kun ei sellaista säälittävää paukkupatimiestä kukaan muu huoli kumminkaan? Sairasta meininkiä IMHO!
Juu, niin varmaan.
Sitten kun sä olet sen kuohilaasi jättänyt ja lähtenyt jonkun toimivamunaisen matkaan, niin ompa reilua kun sun tuhkamunainen ex-miehesi yrittää löytää uuden kumppanin ilman toimivia vehkeitä! Taitaa yritykseksi jäädä se. Varsinainen reilukerho siis teillä juu...
Ilmeisesti tämä kuohitseminen on joku sairas keino saada sidottua se puolimies suhteeseen kiinni, kun ei sellaista säälittävää paukkupatimiestä kukaan muu huoli kumminkaan? Sairasta meininkiä IMHO!