Kiitos! Täytän 19.päivä 21 ja olen naimisissa ja meillä on 2 lastakin, kolmas tulossa Kai me sit vaan leikitään kotiaAlkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;30154717:Mun mielestä on. Ton ikäsellä luulis olevan parempaakin tekemistä kuin leikkiä kotia.
Kiitos! Täytän 19.päivä 21 ja olen naimisissa ja meillä on 2 lastakin, kolmas tulossa Kai me sit vaan leikitään kotia
Anteeksi nyt, mutta mitä tarkoitat kotileikkidraamalla? :OAlkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;30154745:Älä ota pahalla, mun mielestä naimisiin meno ei sovi minkään ikäsille.
Mutta ihmettelen aina että noin nuoret (juuri kotoa lentäneet tai lentämässä) haluavat heti olla noin sisältä kuolleita. Elämä ei ole vielä edes alkanut, mutta se halutaan väkisin näivettää johonkin kaavaan ja sitten se kotileikki draamoineen alkaa.
Ei siinä, kukin tavallaan, jos se leikkiminen antaa kiksejä niin on siihen 18v täyttäneellä oikeus.
Kuulostatpa katkeralta.Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;30154745:Älä ota pahalla, mun mielestä naimisiin meno ei sovi minkään ikäsille.
Mutta ihmettelen aina että noin nuoret (juuri kotoa lentäneet tai lentämässä) haluavat heti olla noin sisältä kuolleita. Elämä ei ole vielä edes alkanut, mutta se halutaan väkisin näivettää johonkin kaavaan ja sitten se kotileikki draamoineen alkaa.
Ei siinä, kukin tavallaan, jos se leikkiminen antaa kiksejä niin on siihen 18v täyttäneellä oikeus.
Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;30154745:Älä ota pahalla, mun mielestä naimisiin meno ei sovi minkään ikäsille.
ÖÖÖ, sen mä käsitän, että parisuhde ei tarvitse naimisiin menoa, mutta siis onko vakituinen parisuhde sisältä kuolemista? Väittäisin, että kuka niin väittää, ei ole kokenut todellista parisuhdetta. Toki parisuhde voi tappaa henkisesti, mutta se voi myös olla se viimeinen "lisävaruste", ne kromatutut vanteet tai pinkit karvanopat, mikä tekee elämästä just oman näköisen.Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;30154745:Älä ota pahalla, mun mielestä naimisiin meno ei sovi minkään ikäsille.
Kaikki kun ei lennä pesästä 18-vuotiaina Ja jos tarkkoja ollaan niin tää "kotileikki" alkoi kun oli 16 ja rupesin odottamaan esikoista.
Itse olen ajatellut asian niin, että kun lapset tekee nuorena, niin vanhempana kun lapset ovat lentäneet pesästä, niin on aikaa matkustella ja tehdä kaikkea mahdollista, silloin on varmasti parempi taloudellinen tilannekkin.
Onko se joka iltainen ryyppääminen sitten parempi vaihtoehto kuin perheen perustaminen?
Sori jos sulla on noin paska kuva avioelämästä., Kuule kaikkea muuta, ehkä siis hyväkin nuorena mennä. Ei tule noita standardimammojen jorinoita ja asenteita , tyypillisiä sen ikäisille.Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;30154745:Älä ota pahalla, mun mielestä naimisiin meno ei sovi minkään ikäsille.
ei ole. nimimerkillä "23 vuotta kotia leikkinyt, 18-vuotiaana vihitty"