Pitää varmaan lähtee vielä kauppaan,unohdin muutaman ostoksen kun meni ajatukset sekaisin. Ei oo mitään hyvää.
Mut jos se käsittää kyssärin väärin ja laittaa kuvan alapäästään?Entäs jos se oliskin sopivasti pervo ja muutenkin huippuäijä? Pistä äkkiä viestiä perään, käske sen näyttää kuva niin vastaat siihen alapääkysymykseen (mut jos se on ällö niin si tei tartte oikeesti vastata)
Se muuten kysy kuvaa mutta oli vaan et "kuva" niin en tienny tarkottiko mun kuvaa vai halusko kuvan riemulaatikosta?Mut jos se käsittää kyssärin väärin ja laittaa kuvan alapäästään?
Go for it! Mä ajelen huomenna vaan tukkani pois päästäVetäskö ittensä posliiniksi? Olisi viileämpää.
Go for it! Mä ajelen huomenna vaan tukkani pois päästä
Näillä keleillä kohta tekisi mieli vetää ihan kaikki pois |O.
Miksi sä koko tukan otat pois? Se ei ole naisella kiva. :|
Mulle kans . *kipittää kiireesti kyökkiin*.
On tässä pari kertaa käynyt mielessä leikkauttaa tukka lyhyeksi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30151849:Näillä keleillä kohta tekisi mieli vetää ihan kaikki pois |O.
Kyllä. Mie en voi auki pitää ollenkaan kun hiostaa niin maan perkuleesti. Koko ajan ihme pikky myy viritelmä .On tässä pari kertaa käynyt mielessä leikkauttaa tukka lyhyeksi.
Oispa enemmän kaikkia karvoja niin tarkenis paremmin täällä : / Nimim. Nanson seksintappaja ja makuupussiVetäskö ittensä posliiniksi? Olisi viileämpää.
Oisit vaan lyönyt löylyä lisää :xmas:.Höh,no enkai mä nyt enää rupee kyselee kun aamulla tää tapahtu. Hyi joku tuntematon pervo kyselee onko ajeltu :x
Jos lähettäisimme kaikki karvamme siulle :xmas:.Oispa enemmän kaikkia karvoja niin tarkenis paremmin täällä : / Nimim. Nanson seksintappaja ja makuupussi
mitä ihme löylynheittäjiä te oikeen olette?!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30151884:Oisit vaan lyönyt löylyä lisää :xmas:.
Muoks. Ruutis olikin jo samaa ehdotellut
Mulla on ponnari vain kotona. Mulle sopii paremmin hiukset vapaana.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30151881:Kyllä. Mie en voi auki pitää ollenkaan kun hiostaa niin maan perkuleesti. Koko ajan ihme pikky myy viritelmä .
Pientä hupia tekstaillen.mitä ihme löylynheittäjiä te oikeen olette?!