Jos nainen ei sheivaa ollenkaan, pidätkö vähän "keharina"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uimarannalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uimarannalla

Vieras
Siis nuori nainen, uimapuvusta tuli esiin alapääkarvoja kuin mäyräkoiran viikset. Mustat pitkät karvat.

Pidätkö millaisena ihmisenä? Tuleeko mieleen, että vähän yksinkertainen?

Ei ollut mitenkään ruma tai lihava, vähän erikoisen näköinen kasvoista kylläkin.

Mä en sheivaa muuta kuin kainalokarvat, olen niin vähäkarvainen ettei tarvitse. Muut saavat olla niin karvaisia tai karvattomia kuin haluavat, mitäpä tuota miettimään.

Mulla on varmaan just tuollaiset karvat... siksi käytän lahkeellisia uikkareita. Jos joskus joutuisin vaikka lainaamaan jonkun toisen tosi syvään uurrettua uimapukua, olisin melkoinen näky.

Keharina itseäni en pidä, pikemminkin sijoitun sinne kellokäyrän toiseen ääripäähän. Akateemisella uralla olen.

Hyi. En pidä "keharina" mutta epäsiistinä kyllä. Ihmetellä täytyy, miksi joku haluaa näyttäytyä ylirehottavin pildekarvoin?

Mulle on muuten ihan sama onko jollain v*tunkarvat vai ei. Itse en tykkää, mulla on siistimpi ja puhtaampi olo ilman.

Alkuperäinen kirjoittaja yök;30151449:
Haluat siis näyttää lapselta? Aikuisella kuuluu olla alapääkarvat!

:laugh:

No kuule tämmönen nelikymppinen matami ei lapselta näytä vaikka edes yrittäis.

Miten niin kuuluu olla? Mulla ei oo. Saanko sakot vai menikö taivaspaikka? Ja lakkaa tuijottelemasta muiden alapäitä! Ei häiritse sitten enää.

• Tykkää
Reactions: idunnor
Mulla on ihan perinnöllisesti hyvin tummat ja pitkät alapää-, kainalo- ja säärikarvat. Ajelen ne kesällä mutta talvella harvemmin jaksan, eihän niitä kukaan nää. Olenko mä nyt sitte kehari talvisin? Kesälläkin ajan sen verran ettei näy uikkarin alaosasta, harvemmin kokonaan siis pois. Kainalot tulee ajettua useimmin.

Miten niin kuuluu olla? Karvattomuus ei tarkoita sitä että haluaa näyttää lapselta eikä se ole edes mahdollista. Jokainen olkoon sellainen kuin haluaa olla.

Miten niin kuuluu olla? Karvattomuus ei tarkoita sitä että haluaa näyttää lapselta eikä se ole edes mahdollista. Jokainen olkoon sellainen kuin haluaa olla.

Niinpä niin. Jos toinen haluaa pitää karvaosaston luomuna, annettakoon pitää, vai mitä? Jos joku haiven jostain hiukan pilkottaa niin so what?

Ainoa mikä on ollut ällöä, oli kun joku turisti kerran sheivasi itseään yleisellä uimarannalla, siinä rantavedessä.

Mä en ilmeisesti ole aikuinen 42-vuotiaana, kun alapääkarvat on kaljuuntuneet itsestään. Pitäisikö alkaa käyttää alatupeeta, jottei kaltaisiasi häiritsisi? Ihan luonnontilassahan mä olen, kaljuna alapäästä. Koskaan en ole niitä karvojani ajellut, en tiedä miksi lähtivät. Hiukset on kyllä edelleen päässä.

Mä en ilmeisesti ole aikuinen 42-vuotiaana, kun alapääkarvat on kaljuuntuneet itsestään. Pitäisikö alkaa käyttää alatupeeta, jottei kaltaisiasi häiritsisi? Ihan luonnontilassahan mä olen, kaljuna alapäästä. Koskaan en ole niitä karvojani ajellut, en tiedä miksi lähtivät. Hiukset on kyllä edelleen päässä.

Äläs nyt suutu, kukaan ei ajattele noin (kukaan = kukaan järkevä)

Eipä ole mielenkiintoa katsella muiden alapäitä. Jokainen on kuten itse tykkää. :)
Mikäli viha karvattomia kohtaan kumpuaa jonkun äijän sanomisista/vaatimuksista niin vika ei ole itseään siistivien.. Vaan ihan oma moka jos nii urpossa seurassa haluaa olla.
Täälläkin yks luomusti "kalju ämmä" vähän jokapaikasta ja siltikään en näe vanhan akan kropassa mitään lapseen viittaavaa. :'D

Siltikin pidän hiukan keharina niitä, jotka murehtii muiden karvoja tai karvattomuutta. ;)

Yhteistyössä