Vierasmiess
taitaa olla niin, että liian monitahoista keskustelua sun ymmärrettäväksi.Koko palsta on mennyt pilalle kun se on täällä. Se ja vierasmies, ihan yhtä yksinkertaiset ja munapäät.
taitaa olla niin, että liian monitahoista keskustelua sun ymmärrettäväksi.Koko palsta on mennyt pilalle kun se on täällä. Se ja vierasmies, ihan yhtä yksinkertaiset ja munapäät.
SöpöliiniKoko palsta on mennyt pilalle kun se on täällä. Se ja vierasmies, ihan yhtä yksinkertaiset ja munapäät.
Sinun kirjoituksesi sentään ymmärtää, ne tarkoittavat jotain, vaikkei sattuisikaan pitämään siitä, että viljelet alatyylisiä ilmaisuja toisinaan. Tai olisi eri mieltä kanssasi. Samaa ei voi sanoa miekkosesta, ei voi mitenkään tietää onko hänen kanssaan samaa tai eri mieltä, kun viesteissä ei ole mitään varsinaista sisältöä. Olisi kiinnostavaa tietää, miksi se on niin ärsyttäväätaitaa olla niin, että liian monitahoista keskustelua sun ymmärrettäväksi.
Miksi et sitten kirjoittanut niin? Olisit voinut kirjoittaa vaikkapa että sinun mielestäsi ko. väite ei ole uskottava, koska... ja tähän sitten ne perusteet perään.Tarkoitin, että jos väitettä/argumenttia: "sukupuolella ei ole väliä" tarkastelee argumenttina osana laajempaa argumentaatiota (siis filosofian tai tieteen diskurssissa), se ei ole kovin vakuuttava.
Ai sun keskustelu monitahoista? Varmaan jos vertaa vaikka simpanssin kykyyn keskustella.taitaa olla niin, että liian monitahoista keskustelua sun ymmärrettäväksi.
Ottaa väkisin vaikkei halua satuttaa? Seliseli, et oo tainnut juurikaan oppia mitään. Se on satuttamista kun viet naiselta päätösvallan tuolla tavalla. Hyi, kaikkea sitä onkin. Häpeä! Voisimpa päästä mosauttamaan sun munat tuusan nuuskaksi.hyi!Asia jolla voi ylpeillä mutta mut on tuomittu raiskauksesta kaksi kertaa nuoruudessa. Okei oli vaikea nuoruus, rikkonainen perhe ja käytin vähän huumeitakin. Mutta ei mennä siihen. Paska olen kun nuo teot tein. Valitettavasti niitä ei saa tekemättömiksi. Mutta tähän keskusteluun kommentti:
Molemmat raiskaukset sattui baari illan jälkeen. Aika usein miehiä panettaa baari reissun jäljiltä ja tietenkin pitäisi muistaa että seksiin vaaditaan molempien suostumus. En todellakaan ollut mitenkään suunnitellut noita etukäteen enkä vaaninut ketään. Molemmissa tapauksissa homma vain lähti käsistä. Ensimmäinen tapahtui nätin opiskelijakaverin kohdalla. Oltiin menty jatkoille kaverin mökille ja olin tykästynyt tuohon tyttöön. Se oli laittautunut tosi seksikkäästi sinä iltana. Se ei ole oikeutus raiskata, mutta kyllä se oli jotenkin laukauseva tekijä loppuillan kännisekoilussa. En minä sitä tyttöä todella halunnut satuttaa tai tehdä väkivaltaa. Päinvastoin olisin varmaan halunnut naimisiin sen kanssa ennemmin. Se oli nainen kuin jostain unelmista. Ihan seksipommi se oli varmaan kaikkien jätkien mielestä. Toisella kerralla töpeksin kun en osannut lopettaa. Baari illan jälkeen olimme kämpillä ja vokottelin tytön alkamaan seksiin. Sitten se jossain vaiheessa olisi halunnut lopettaa, mutta en antanut. Typerää. En silloinkaan halunnut satuttaa tyttöä. Kyllä se ihan puhdasta seksihalua vain oli.
Minusta on paskapuhetta että raiskaaja olisi lähtökohtaisesti väkivaltaan mieltynyt sadisti. En usko siihen. Luulen että ne paskapäät ovat samanlaisia kuin minäkin. Ottavat seksiä väkisin vaikka eivät halua satuttaa.
Jopa funktionaalinen kuvaa hyvin toimintamenetelmiä parannettaessa asianosaisiin kohdistuvia ongelmia.Tuo ei vaan vakuuta kommunikaatioteoriana. Funktionaalisella tasolla näkemyksesi käsitteistä väittelyssä on turhan yksinkertainen.
Näistä keskusteluista voisi kärjistää, että ketään poikaa ei saa valistaa koska siinä tarkoittaa että kaikki pojat on potentiaalisia raiskareita. Mutta sen sijaan tyttöjen tulevaan käytökseen täytyy puuttua, aivan kuin jokainen nainen olisi se potentiaalinen kännissä ja alasti Kaisaniemen puistossa - tapaus :kieh:Mä luulin että kaikki kertoo lapsilleen, että jokaisella ihmisellä on ihmisarvo jne. Poikien vanhempien ei vai tarvii? Kyllä mä oon mun pojalle puhunut, samoin kuin tytöllekin. Toisiin ei kosketa väkisin.
No eiköhän niiden mielestä kenet vaan naisen saa raiskata. Niitä huntuja pitää pitää siksi, että se on miesten kelsimä sääntö jolla naisia rajoitetaan ja koska muehiä pitää totella. Jos ei tottele, saa raiskata. Kyse on vallasta, halveksunnasta ja nöyryyttämisestä.Tulipa mieleen, että eikös somalien (vai muistanko väärin?) mielestä naisen "saa" raiskata, jos hän pukeutuu paljastavasti?
Fakta on, että raiskatuista naisista se raiskattu on enemmän läsnä tilanteessa kuin joku itäsiperian laikakoiran kuljettavapoika.Näistä keskusteluista voisi kärjistää, että ketään poikaa ei saa valistaa koska siinä tarkoittaa että kaikki pojat on potentiaalisia raiskareita. Mutta sen sijaan tyttöjen tulevaan käytökseen täytyy puuttua, aivan kuin jokainen nainen olisi se potentiaalinen kännissä ja alasti Kaisaniemen puistossa - tapaus :kieh:
Joo ja eiköhän niin ainakin suomalaisissa perheissä tehdäkin. Puskaraiskauksista vain 99,8% on muiden kun valkoihoisen länsimaalaisen tekemiä. Tämän vuoksi erityiset "älä raiskaa naista" -videot ja kampanjat on suunnattu maahanmuuttajille ja heitä valistetaankin. Kulttuurillinen perintö ei kuitenkaan usein muutu yhden videon ja sen mukana olevan "älä raiskaa -kampanjan" myötä. Valitettavasti.Näistä keskusteluista voisi kärjistää, että ketään poikaa ei saa valistaa koska siinä tarkoittaa että kaikki pojat on potentiaalisia raiskareita. Mutta sen sijaan tyttöjen tulevaan käytökseen täytyy puuttua, aivan kuin jokainen nainen olisi se potentiaalinen kännissä ja alasti Kaisaniemen puistossa - tapaus :kieh:
Aika kovaa puhetta. Todella loukkaavaa. Surullista miten haukut muitaNo eiköhän niiden mielestä kenet vaan naisen saa raiskata. Niitä huntuja pitää pitää siksi, että se on miesten kelsimä sääntö jolla naisia rajoitetaan ja koska muehiä pitää totella. Jos ei tottele, saa raiskata. Kyse on vallasta, halveksunnasta ja nöyryyttämisestä.
Niin. Tai sitten voisi kärjistää, että ketään tyttöä ei saa koskaan varoittaa mistään vaaroista, koska siinä tarkoittaa, että ne tytöt on aina itse syyllisiä kaikkeen mitä niille tapahtuu. Mutta sen sijaan poikia pitää joka käänteessä muistaa varoittaa ja opettaa, että ethän sitten raiskaa.Näistä keskusteluista voisi kärjistää, että ketään poikaa ei saa valistaa koska siinä tarkoittaa että kaikki pojat on potentiaalisia raiskareita. Mutta sen sijaan tyttöjen tulevaan käytökseen täytyy puuttua, aivan kuin jokainen nainen olisi se potentiaalinen kännissä ja alasti Kaisaniemen puistossa - tapaus :kieh:
Minä vtun kommunikaatioteoriana? :O Näkemykseni käsitteistä väittelyssä on ihan lyhyesti se, että selkeyden vuoksi tulisi pitäytyä niissä olemassaolevissa ja itse ymmärtämissään käsitteissä. Toki ymmärrän, että koska sinun kohdallasi kyse on lähinnä hämmentämisestä, niin haluat toimia juurikin päinvastoin.Tuo ei vaan vakuuta kommunikaatioteoriana. Funktionaalisella tasolla näkemyksesi käsitteistä väittelyssä on turhan yksinkertainen.
NO onhan tuo iso asia ja siihen liittyy monta muutakin asiaa. Ei todellakaan mikään pikku juttu. Puhukaa ennen kuin menette naimisiin.Aika ohuella pohjalla taitaa olla liitto jos yksi kommentti tai mielipide sen kaataa