no siis ei varmaan sillä nimellä mutta toimittaa virkaa mihin jää kaikki ylimääräinen kiinni :ONo eipäs vaan olekkaan
no siis ei varmaan sillä nimellä mutta toimittaa virkaa mihin jää kaikki ylimääräinen kiinni :ONo eipäs vaan olekkaan
lue muokkaus Lähti viesti käsistäno siis ei varmaan sillä nimellä mutta toimittaa virkaa mihin jää kaikki ylimääräinen kiinni :O
No tossa on jotain sellasta Monstereiden mikälie sinistä örkkiä:Olet väärässä
Mun mielestä se on niiiin aaaawwwbaaaawwwww isoine simmuineen :heart:. Tommosia kun sais nyrkin kokoisina niin ottaisin heti!No tossa on jotain sellasta Monstereiden mikälie sinistä örkkiä:
Mut ei siitä kyllä söpöä saa millään, sys saatana.
Älä yleistä. Minä kiinnyn vain kauniisiin asioihin.Naiset ja niiden kiintymys rumiin ötököihin, kuten miehiin.
nyt ei kyllä mene läpiÄlä yleistä. Minä kiinnyn vain kauniisiin asioihin.
tyyppi säikäytti toisenKattokaa nyt kuin söpö
Kyllä miekin säikähtäsin jos joku tulis tolleen tökkimääntyyppi säikäytti toisen
Onko mikään kertomani koskaan sotinut tätä vastaan?nyt ei kyllä mene läpi
Kyllä sitä säikähtää kun joku tulee tollain peppuun tökkiin varoittamattatyyppi säikäytti toisen
Niin, ei ole kokemusta, naisilla ehkä onkinKyllä sitä säikähtää kun joku tulee tollain peppuun tökkiin varoittamatta
Kyllä meidät rumat köriläiset otetaan huomioon tässä myösOnko mikään kertomani koskaan sotinut tätä vastaan?
Mut nyt ei oteta ämpäriä lukuun, tiiä mikä mielenhäiriö se oli.
:x :x :xKattokaa nyt kuin söpö
Aijaa. Pitääpä käydä kattoo.Teinpäs elämäni virheen. Googlasin "spider nest" ihan vaan ajatuksena lisätä tähän ketjuun kuvia todistaakseni että hämähäkit on saatanasta.
Oksettaa. Heikottaa. Itkettää.
En tule nukkumaan ensi yönä.