En ymmärrä
Mies on aina niin lempeä ja ymmärtäväinen, olen pitänyt häntä humanistina, mutta eilen laukoi ihan ihme juttuja. Sanoi että jos naiset haluaa olla rauhassa katseilta tai ahdistelulta niin pitää pukeutua sen mukaan eikä kannattaisi meikata paljon. Kaikista pahin oli, että alkoi puhumaan muiden maiden tilanteista, ja kehtasi sanoa, että joskus pahasta asiasta voi seurata jotain hyvää, kuten afganistanissa tai vastaavissa maissa, kun olivat tappaneet pari liian vapautuneesti puketunutta naista, niin sitten kaikki naiset alko kulkemaan peittävissä vaatteissa tai hunnuissa (pelosta). Se oli hänen mielestä hyvä asia.
Siis apua, tää tuli ihan puun takaa. Mä en pääse tuosta nyt yli ja mietin jo eroa. Eihän noin voi ajatella kukaan normaali ihminen. Siis että suomalainen mies voi ajatella noin, mä olen ihan tolaltani, oikeesti.
Siis apua, tää tuli ihan puun takaa. Mä en pääse tuosta nyt yli ja mietin jo eroa. Eihän noin voi ajatella kukaan normaali ihminen. Siis että suomalainen mies voi ajatella noin, mä olen ihan tolaltani, oikeesti.