Kenen kanssa?55 min puhelu
Eihän tämä vielä mihinkään hiljentynyt kun kuvan laitoitMä jotenkin arvasin tän.
Jos mä laitan foton, ni palsta hiljenee.
Toivottavasti ei pitkäksi aikaa.
Setämies muuten käski sanoa, et hän on huomattavasti komeampi kuin mä. Mut joka hänestä foton tahtoo saa tulla ottamaan sen ihan itte. Näin sanoi.
Yhden kaverin, sillä aina juttua riittääKenen kanssa?
Kerrotko iskälle ja setämiehelle että pistät alastonkuvia nettiin?Mä jotenkin arvasin tän.
Jos mä laitan foton, ni palsta hiljenee.
Toivottavasti ei pitkäksi aikaa.
Setämies muuten käski sanoa, et hän on huomattavasti komeampi kuin mä. Mut joka hänestä foton tahtoo saa tulla ottamaan sen ihan itte. Näin sanoi.
Siraffin tsadilainen soitti sinullekin???55 min puhelu
Ei ei, joku 600 km tsadistaSiraffin tsadilainen soitti sinullekin???
Pahinta laatua olevat ropnokuvat hävitin hetimiten.Kerrotko iskälle ja setämiehelle että pistät alastonkuvia nettiin?
Ja ketäs se haittaa?Pahinta laatua olevat ropnokuvat hävitin hetimiten.
Isäukko on naimaisissa.
Setämiäs ja tätivainaan leskimiäs ovatten poikamiesäijiä. Nakukuvat vois olla vaikka hyvää mainosta. Mut nuo unohtivat vihdan lauteille.
Parempia kuvia saa ilman vihtojaPahinta laatua olevat ropnokuvat hävitin hetimiten.
Isäukko on naimaisissa.
Setämiäs ja tätivainaan leskimiäs ovatten poikamiesäijiä. Nakukuvat vois olla vaikka hyvää mainosta. Mut nuo unohtivat vihdan lauteille.
Viaton sielusi on moisilta roisiuksilta turvassa. Niih!!!Ja ketäs se haittaa?
Sanon kuin setäni. Saapi tulla ottamaan semmoisia fotoja.Parempia kuvia saa ilman vihtoja
Tuskin minäkään enää toiste.Uskaltaakos muut miehet samanlaiseen kuvaan