The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oon selvästikin huono ja riittämätön äiti, täällä on taas naamapunaisena itkut isin perään ja missä isi on ja miksei isi tule huomenna. Huoh.


Sanokaa onko tää ohimenevä vaihe, vai täytyykö mun laittaa toi lapsi isänsä luokse asumaan jos se sitten helpottais.
Onkohan "säännöt" jotenkin erilaiset isällä ollessa vai onko vaan sitä isä ikävää heti.
Ja voi olla että kävis noin mitä ruutis sanoi että sitten itkisi äiti-ikävää.
 
Voi helvetti kun taas oli resepti uusittu väärille lääkkeille.tai oikeelle mut mulle väärää kun ei auta mua.Ja just sanoin arvauskeskuksessa et ei tätä vaan tätä toista ja näytin vielä paketinkin ja se kirjotti siitä tiedot niin miten hitossa mulla on taas väärää lääkettä?! Ja ikinä apteekissa ei ole sitä oikeeta et jos vaihtais niin pakko ottaa tätä väärää että on edes jotain. Sama lääke mut eri valmistajan ja siinä "väärässä" lääkkeessä on joku eri ainesosa joten se ei tuo helpotusta niin kuin toi oikea versio. Kiva kärsiä miggeä kun lääke ei auta.
 
kahvikirahvi
No se munistahirtto ei varsinaisesti liity puolikkaaseen, se on muuten vaan ärsyttävä idiootti ja alko nillittämään jotain tässä käydessään.

Viestittelin sille äsken ja kysyin että miksei muuten olla sovittu että se vois pitää puolikasta pidennetyn viikonlopun pe-ma, ja palauttaa lapsen ennen kun lähtee iltavuoroon. Se vetosi siihen että pitää nukkua pitkään että jaksaa mennä illaks töihin (noin klo 14-22/23). Kysyin että eikö se voisi mennä esim. puolikkaan kanssa ajoissa nukkumaan, joku 21-07/08 on mun mielestä ihan riittävät yöunet joilla luulis jaksavan kyllä iltaan asti.
Se vastas vaan että "nii" ja ettei ehi viestittelemään enempää ko on ystävättärensä luona.

Sillonki ku tinku oli käymässä, niin oltiin sovittu että se tulee hyvissä ajoin vahtimaan puolikasta että me päästään kiertelemään kaupoille. No, sehän tuli sit puoliltapäivin lievästi krapulalta haisevana ja sano että "sori, vähän venähti eilen toi nukkumaanmeno kun oli yöseuraa".


Sanokaa vaan jos tää on teidän mielestä ylireagointia, mutta mun mielestä tossa on jotain mätää.... vähintäänkin siihen nähden että herra ite harmittelee toistuvasti ettei ehdi poikaa näkemään niin paljon kun haluais.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30148755:
Daa daa daada daada :rolleyes:

Tuli luettua taas Vuorisen tuotantoa ja nauraa kränättää, lupas tuo mummokin lukea nuo kirjat kun kuuli mimmosta juttua niistä löytyy. :D

Nyt ajattelin hetkiseksi ja viimmosten lomapäivien kunniaksi istahtaa tähän ja tsih! :p
Missäs nainen on luuhannut kun ei oo kuulunut, häh? :stick:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä