kahvikirahvi
Meikäläisen vuodesohva voi majottaa sut yheksi yöksi ellet sille kaverille pääse vielä viikollaPitää kattoa miten kaverilla työvuorot menee että pääseekö viikolla käymään, olis kyllä mukava nähdä.
Meikäläisen vuodesohva voi majottaa sut yheksi yöksi ellet sille kaverille pääse vielä viikollaPitää kattoa miten kaverilla työvuorot menee että pääseekö viikolla käymään, olis kyllä mukava nähdä.
Mikset käyny viime viikolla kun minäkin olin siellä :stick:Pitäis vissiin Tampereella tulla käymään viikolla, saapi nähä lähenkö keskiviikkona vaiko sitten viikonloppuna.
:| :hug:Arvasin sen
Sairaus rajoittaa nuita asentoja. En pysty suihkussa touhuamaan. :|
Vaikia sanua vielä. Riippuu jos isäukosta on ehtoolla vielä ottamaan meikäläisestä suurinpiirtein siveellinen kuva.ai mitä,onko AK laittamassa kuvaa? Mulle sitten kans jos oon jo nukkumassa kun te yökiitäjät täällä valvotte.
:hug:Mulla iskee nyt työmasennus ja muut vaivat ja murhemielet: / Mutta kun ei oikeen nukkumaankaan voi vielä mennä. Ahdistavaa mennä töihin,en halua
Ei se oo niin justiinsa onko siveellinenVaikia sanua vielä. Riippuu jos isäukosta on ehtoolla vielä ottamaan meikäläisestä suurinpiirtein siveellinen kuva.
Äkkiäkös ne taas kastuu :saint:2 kertaa päivässä riittää. Johan sitä paikat kuivuu liiasta pesusta.
Pitää kysästä että mitäs tuo kaveri on mieltä jos sinun sohvalle majottaudunMeikäläisen vuodesohva voi majottaa sut yheksi yöksi ellet sille kaverille pääse vielä viikolla
On niitä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30148190::| :hug:
Vaan onneksi on paljon muitakin vaihtoehtoja .
Lakka eli hilla eli suomuurain (Rubus chamaemorus)[1] on vatukoiden sukuun kuuluva ruohovartinen kasvi. Nimeä käytetään myös kasvin tuottamasta heleän oranssista mehukkaasta marjasta. Kasvin nimitys vaihtelee alueittain niin, että lakasta puhutaan perinteisesti Länsi-Suomessa ja hillasta Pohjois- ja Itä-Suomessa. Keskisuomalaisen Muuramen kunnan nimi tulee suomuuraimesta, ja kasvi näkyy myös Muuramen vaakunassa. Muita kasvista tai sen marjasta käytettyjä nimityksiä ovat esimerkiksi valokki[2] ja lintti.Kyöpelitär muuten tiesi oikein.
Valokki on tuon marjan tosinimi. Oikeiden ihmisten pitäjässä.
JaahaÄkkiäkös ne taas kastuu :saint:
Siveellinen kuvahan riippuu kuvattavastaVaikia sanua vielä. Riippuu jos isäukosta on ehtoolla vielä ottamaan meikäläisestä suurinpiirtein siveellinen kuva.
No helle ja kaikkiJaaha
Mie oon vähän aatellut jotta jos kesät on näin kuumia voisin mennä kauppaan kesätöihin .:hug:
Mua ahdistaa yksin oleminen kotona. Voinko mennä tekee sun työt? Pidä sä mun loma.
Pitää kattoa miten kaverilla työvuorot menee että pääseekö viikolla käymään, olis kyllä mukava nähdä.
En minäkään tykkää oikeen yksin kotonakaan olla mutta nyt ei oo yhtään mielenkiintoa mennä töihin.Huomenna on vielä joku hel-vetin kauhee hellepäivä niin tosi kiva yrittää jotain töitäkin tehdä.:hug:
Mua ahdistaa yksin oleminen kotona. Voinko mennä tekee sun työt? Pidä sä mun loma.
Meinaatko siekin ehdottaa vuodesohvaa :OKyllä se viikonloppukin voisi käydä :xmas:
katoppa kepukkaa ko on opetellu ihmisten kieltä
aivan ko olis ollu Jalavan Mikon puojissa
Hyvä idea.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30148221:Mie oon vähän aatellut jotta jos kesät on näin kuumia voisin mennä kauppaan kesätöihin .