• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Meikäläise ruokalistalla taitaa olla kahvia ja jugurttia, mutta myöhemmin ko puolikas tulee kotia niin pakko jotain kehitellä.

Mistä tulikin mieleeni että pitäis lähtee kaupunkiin siivouskeikalle, fuck.
 
Tuutikista tulee muutan ihan älyttömän nätti tyttö. Sen oranssit laikut on alkanu oranssistumaan entisestään, ja muuttunu raidalliseksi. Voi söpöläinen.
Tuutikki on kyllä niin ihana villinkäinen että:heart: ...sen ääni on kyllä niin reppanan olonen mutta on se vaan söpö. Heräsin siihen kun tuutikki makas mun pään vieressä,pikkusen säikytti keskellä yötä kun käännyin.
 
No tietenkinhän se olis mahtavaa että löytäis semmosen ihmisen joka pistää sukat pyörimään jaloissa. Mutta en tiiä, musta tuntuu että on niin ihmeelliset vaatimukset seurustelulle niin varmaan oon sinkkuna siihen asti että puolikas on muuttanu pois kotoa :LOL:
Ehkä vielä joskus :)
Asuu lapset sitten kotona tai ei :)
En mäkään vielä mikään "ikäloppu" ole siinä vaiheessa kun talo tyhjenee :D
Ellei nyt sitten meinaa äidin helmoihin jäädä, mistä sitä koskaan tietää :D
 
kahvikirahvi
Ehkä vielä joskus :)
Asuu lapset sitten kotona tai ei :)
En mäkään vielä mikään "ikäloppu" ole siinä vaiheessa kun talo tyhjenee :D
Ellei nyt sitten meinaa äidin helmoihin jäädä, mistä sitä koskaan tietää :D
Huh, meikäläisen lapsestahan ei mitään peräkammarin poikaa tulee :O Jos sellasta kuvitteleekaan niin teen samalla tavalla ko kaverin äiti aikoinaan, se osti talon uuden miehensä kanssa ja sano kakaroille (17-22-vuotiaille) että nyt on sit aika muuttaa pois kotoa.

Mä oon kuitenkin alle 40 sitteko puolikas täysikäistyy, niin eiköhän sitten voi jo hyvillä mielin potkia kakaran ulos. Tai sitten mun nelikymppisten kunniaks viimeistään.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Hassua miten sitä joskus havahtuu ja näkee oman asuinpaikkansa kauniina. Tai erilaisempana tai erilaisesta näkökulmasta tjsp.
Viime vkl tuli kavereita pitkän matkan päästä ja kun niille näytteli paikkoja niin huomas miten kaunista sitä onkaan :)
Ja tietysti kesällä nyt kaikki näyttää erilaisemmalta kuin talvella.
 
Huh, meikäläisen lapsestahan ei mitään peräkammarin poikaa tulee :O Jos sellasta kuvitteleekaan niin teen samalla tavalla ko kaverin äiti aikoinaan, se osti talon uuden miehensä kanssa ja sano kakaroille (17-22-vuotiaille) että nyt on sit aika muuttaa pois kotoa.

Mä oon kuitenkin alle 40 sitteko puolikas täysikäistyy, niin eiköhän sitten voi jo hyvillä mielin potkia kakaran ulos. Tai sitten mun nelikymppisten kunniaks viimeistään.
:D

Ellei sitten jossain vaiheessa tule lisää :)
 
kahvikirahvi
Mie taidan hypätä puolen tunnin päästä bussiin ja käydä hoitamassa sen siivouskeikan pois alta, joskos sitä ehtis kotona vähän touhuilemaan rauhaksiin vielä ennenko se lapsonen kotiutuu.
 
IhQ
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30147389:
:O :( :hug:. Otat lapset ja lähdette viettämään johonkin kivaa päivää.
Lapset painui pihalle leikkimään kun kaverinsa tuli pyytää.
Vaan pitää keksiä jotain itekin..:wave: päivänjatkoja!
 
Viimeksi muokattu:
kattelin just kartalta että mihin toi esikko muuttaa 3vk kuluttua, näppi 700 kilsaa näyttäs olevan täältä matkaa

pojalla on syksyksi aika selvät sävelet, kämppä on jo tiedossa ja kesätöistä on säästymässä niin paljon fyffendaalia että kaiken järjen mukaan sen pitäs pärjätä ihan nätisti kun ottaa opintotuet ja halvan vuokran huomioon
 
kahvikirahvi
Ei vitsi, meikäläisen päivä parani just 100% kun kuulin tän biisin, ihana! Olkoonkin ruotsalainen.

[video=youtube;EtrgFpCWOIA]http://www.youtube.com/watch?v=EtrgFpCWOIA[/video]
 
opintorahan ja asumislisän summat näkyy parantuneen ihan reilusti sitten meikäläisen opiskeluaikojen

entivanhaan ne katto just ja just solukämpän vuokran mutta nyt jää yli lähes puolet kun vuokra on maksettu
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä