• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vailla vilppiä ja ilman kainaloon kätkettyä ketunhäntää toi oli niin totta kuin kertoa osaan.
Silloin ei tu hirveesti mietittyä onko tarjolla kaunista vai rumaa.

Tsih! Jekkupullo on vieläkin pakastimessa. Huomenna savusaunan jälkeen jekkupullon neitsyys taitaapi sit olla vaarassa.
Kyllä mä sen uskon että oli totta :)
Tiedä koska se sinutkin yllättää :)

Täällä 3. tsih (ja viimeinen) kohta lopuillaan.
Mitään väkeviä ei talosta löydy.
 
Kyllä mä sen uskon että oli totta :)
Tiedä koska se sinutkin yllättää :)

Täällä 3. tsih (ja viimeinen) kohta lopuillaan.
Mitään väkeviä ei talosta löydy.
Joo, joskus mä puhun tottakin.

Koska mulla on aikaa eikä mua vielä nukuta, niin voin kertoa tarinan. Tositarinan.

Reilu vuos sitten rakas tätini kuopattiin. Just tänään setämies sit riittävästi Tapion kans neuvoteltuaan sanoi, et serkkulikkani on kylmä kuin jää. Ei kuulemma ollu kyyneltäkään vuodattanut noutaessaan äitinsä ruumista keskussairaalasta. Ei myöskään kyynelehtinyt hautajaisissa eikä muistotilaisuudessa. On piinkova pohojalaasemäntä, joka vittumaisuudessa melkein pärjää minullekin, mut ei ihan. Toki voittaa Niskavuoren Hetan.

Mut minä näin jotain mitä kukaan muu ei nähny. Ei edes aviomiehensä. Minä näin sen pikkuisen serkkulikan, joka itki kuin Niagara.

En viittiny korjata setämiehen näkemystä, vaikka olisin voinu. Ei o mun asiani. Jos serkkulikka tahtoo ylläpitää piinkovan pitsin mainetta, niin sen hänelle sallin.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Huomenta.

Epätodellisen huonosti nukuttu yö takana.
04:30 mietin olenko nukkunut silmäystäkään,
kait olin koska olen melko varma
että näin jotain painajaistakin.

05:30 mietin nukunko enää silmäystäkään,
kauheeta ahdistavaa pyöriskelyä sohvan ja sängyn välillä,
ilmeisesti vielä nukahdin koska puoli kahdeksalta jonkin sortin unesta heräsin.

Kahvia koneeseen siis.
 
Huomenta.

Epätodellisen huonosti nukuttu yö takana.
04:30 mietin olenko nukkunut silmäystäkään,
kait olin koska olen melko varma
että näin jotain painajaistakin.

05:30 mietin nukunko enää silmäystäkään,
kauheeta ahdistavaa pyöriskelyä sohvan ja sängyn välillä,
ilmeisesti vielä nukahdin koska puoli kahdeksalta jonkin sortin unesta heräsin.

Kahvia koneeseen siis.
:hug:

Koetahan nyt sitten vain nautiskella tästä päivästä ja palautua :) - sulla on ollut viime aikoina melkoista haipakkata ja maratonia, vaikka se kaikista tärkein kuikuilee jo hyvin lähellä. Nyt säästät voimiasi joka saralla.

Se voi olla nyytinhakureissu todella liki, kun noin hötkyilyttää :heart:
 
:hug:

Koetahan nyt sitten vain nautiskella tästä päivästä ja palautua :) - sulla on ollut viime aikoina melkoista haipakkata ja maratonia, vaikka se kaikista tärkein kuikuilee jo hyvin lähellä. Nyt säästät voimiasi joka saralla.

Se voi olla nyytinhakureissu todella liki, kun noin hötkyilyttää :heart:
Yritetään säästellä,
hmmh, kai se turvakaukalo olisi pakko ensi viikolla hakea
ja jonkin sortin sairaalakassi laittaa valmiiksi :D

Mitäs, enää 12 päivää laskettuun aikaan :O

Huih, nyytinhakureissu taitaa oikeasti olla aika liki :xmas:
 
...uuuh...ipanat tiiraavat tuota luokattoman huonoa Foxia ja My Little Ponya :$
Mä niin olen perinteisen Pikku Kakkosen- fani ja nyt toimin sijaiskärsijänä iiiison kaffikupposeni kanssa. Täytyyhän mun tietää mitä ihmettä nämä muksut aina puhuvat ja missä mennään :snotty: mutta tässä vaiheessa tekee mieli kyllä luovuttaa.

Ei mun päähän millään enää jää noi nimet saati noi söpöysmerkit ja tämä kolmikko heittelee niitä nimiä ulos noin vain tuntomerkkeineen kaikkineen :O

Ihan samanlailla sitä on puissa kuin aikanaan noitten dinosaurustenkin kanssa, kankee kieli ja vielä kankeempi mieli :D
 
Oletkos tokkurana? :)
Minä ihme kyllä en. 2 aikaan menin nukkuun ja 8 aikaan heräsin.


Inannalla tuo raskauskin voi tehdä oman juttunsa olotilaan.
Enkä taaskaan muista sitä la:ta :ashamed:
Oliko tämän kuun puolessa välissä?
Mulla pukkaa ihan normaalia aamuturjakeolotilaa, päässä ei tapahdu niin mitään - se on ihan sama onko tsihitellyt tai ei. Ei mulla kyllä mitään olotilaakaan ole, miten voisi parista siideristä ollakaan. Ja näihin rikkonaisiin ja lyhyisiin öihin on enenmpivähempi tottunut.

Ei vois kyllä uskoakaan, että sitä on joskus nukkunut kuin mikäkin laiskiainen.

Kahvia vain koneeseen, niin rupee tässä jäsenetkin vetreytymään :)
 
Mulla pukkaa ihan normaalia aamuturjakeolotilaa, päässä ei tapahdu niin mitään - se on ihan sama onko tsihitellyt tai ei. Ei mulla kyllä mitään olotilaakaan ole, miten voisi parista siideristä ollakaan. Ja näihin rikkonaisiin ja lyhyisiin öihin on enenmpivähempi tottunut.

Ei vois kyllä uskoakaan, että sitä on joskus nukkunut kuin mikäkin laiskiainen.

Kahvia vain koneeseen, niin rupee tässä jäsenetkin vetreytymään :)
Ei kai nyt ihan heti aamusta tarvitsekaaan päässä mitään tapahtua, latautuu pikkuhiljaa :D
Eipä parista (mulla 3) tsihistä mitään sen ihmeempää olotilaa tulekaan, paitsi illalla uni ehkä paremmin :)
Tietysti joillekin nuokin määrät voi jo jotain aiheuttaa.

Oi voi mikä kappale tulee radiosta

Johanna Kurkela Sun Särkyä Anna Mä En - YouTube
 
Nuo "vanhemmat" lastenohjelmat onkin paljon parempia kuin nämä uudet.
Toki noissa uusissakin jotain hyviä on.
Pikku Kakkosessa on mun mielestä laadukasta ohjelmaa ja juontajatkin, vaikka kovasti ovatkin saanet kritiikkiä - kukapa ei, hyviä.

Mutta. Se on kuitenkin melko hankalaa pakettia, kun yksi on jo selvästi vanhempi ja saisi rajumpiakin ohjelmia katsella ja sitten on tämä ihana herkkiskaksikko...tasapainoittelu ja vuorottelu on haasteellista.

Viikolla meillä mennään Pikkiksen tahtiin, onneksi, mutta viikonloppuna sitten kurahtaa. Onneksi nuorimmainen osaa kyllä äänestää jaloillaan, kun ei jaksa kaikkea shaibaa katsella.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ei kai nyt ihan heti aamusta tarvitsekaaan päässä mitään tapahtua, latautuu pikkuhiljaa :D
Eipä parista (mulla 3) tsihistä mitään sen ihmeempää olotilaa tulekaan, paitsi illalla uni ehkä paremmin :)
Tietysti joillekin nuokin määrät voi jo jotain aiheuttaa.

Oi voi mikä kappale tulee radiosta

Johanna Kurkela Sun Särkyä Anna Mä En - YouTube

...on tässä muutamina aamuina ollut ulko- ovella pällistelemässä kyllä sellainen ilmestys, että ihan näin jälkikäteen on käynyt sitä vastapäätä olevaa sääliksi, kun se reppana on joutunut selittämään sille käsittämättömälle takkukasalle hyvinkin tärkeetä asiaa monta kertaa :snotty:....ja valo kun ei syty niin se ei syty. Ja tilanteita on ollut valmiina odottamassa vino pino, jota oon saanut selvitellä puhelimen kanssa suu vaahdossa.


Sitten joskus puolen päivän jälkeen tulee semmonen olo, että ei hemmetti - mitähän tässä on jo tapahtunut ja mitä mä olen puhunut ja sanonut ja tehnyt ja ennen kaikkea - mitä olen jo nyt unohtanut, jättänyt sanomattatekemättä.

Holhoukseen valmis tapaus :D
 
Viimeksi muokattu:
uuuu...meitsin eilisistä leipomuksista tulikin herkkuja :p :O

Pistin hyvin tarkan ja vaativan tuomaristoni jälleen kauhuskenaariotilanteen äärelle ja kelpuuttivat hyvinkin tekeleeni.

Että vois kuulemma toistekin tehdä.....samanlaisella tekemishässäkällä, kiitosta vaan :D
 
IhQ
Huomenta!

Meil kans on nuo My little ponyt tuttua huttua..lapsille siis :D

Yks päivä yritin näyttää niille Youtubesta niitä lapstenohjelmia mitä mie katoin lapsena, Pelle Hermannia ja Maija Mehiläistä mutta ei ne oikeen lämmenneet niille..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Huomenta.

Epätodellisen huonosti nukuttu yö takana.
04:30 mietin olenko nukkunut silmäystäkään,
kait olin koska olen melko varma
että näin jotain painajaistakin.

05:30 mietin nukunko enää silmäystäkään,
kauheeta ahdistavaa pyöriskelyä sohvan ja sängyn välillä,
ilmeisesti vielä nukahdin koska puoli kahdeksalta jonkin sortin unesta heräsin.

Kahvia koneeseen siis.
:hug: tsemiä päivään herkkuliini.
 
Täällä on kolme veelle Kaapot, Ti-Ti Nalle, Nalle Puh ja Muumit aivan ykkösiä.
Ja Juniorilta se Jummi Jammi ohjelma.

Pikku Kakkosesta tykkää kovasti, varsinkin viikonlopun aamuista kun niissä on mukana se Kaarlo sammakko. Katsoo myös melkein mitä vaan missä lauletaan ja tanssitaan.
Tartu Mikkiin on ihan ykkönen :D
Ja Voice, josta eritoten "Maikki" :LOL:

Tuota tyttöä ei onneksi ainakaan vielä kiinnosta nuo huonosti piirretyt höpöhöpö ohjelmat.
Mutta täälläkin Maija Mehiläinen ja mm. Peukaloinen oli kumminkin liian retroa, ei kelvannut :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä