Mulle voisi riittää ihan se kyytikinOi joo, moottoripyörälläkin saa kyllä kiva kyydit mutta mä luulenveikkaan, että siinäkin se nautinnollisin osus ois, kun itse pääsis ajamaan
...sitä sitten tiiäkään miten kenties iän myötä ehtii hurahtamaan jos vaikka mp- korttia laittamaan :snotty:
...vaikka toisinaan on jo semmonen olo että sillä rollaattorilla vois jo paiskia menemään tämänkin kylän alamäkiä pitkin
Hyyveli yöteli :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30146634:Taitaa olla Kyöpelin aika myös kömpiä nukkumaan. Nukkukaa makoisasti :kiss:.
[video=youtube_share;rXxaS65XM_0]http://youtu.be/rXxaS65XM_0[/video]Hyyveli yöteli :kiss:
...mua hötkyilyttää tässä sen verta, että menee vielä sujuvasti valvomisen puolelle, mikä satavarmasti kostautuu huom...tänään aamulla ankeeseen herätykseen
Tuo on ihan totta.Mie kuuntelen vielä musiikkia ja juon vikan tsihhini loppuun ennen kun käyn nukkumaan. Tjpakkaa vois kans polttaa vielä.
Kännykkäspoyify on muuten ihan perseestä.
Voi kuule neitokainen.Ei me rakastumisista puhuta, hyh.
saattaapi iskeä tähänkin torppaan
Ehkä semisti hullaantunut tjsp.
ÖitäTuitui, nyt on pakko laittaa nukumaan. Hy ja ku!
Nuku hyvinTuitui, nyt on pakko laittaa nukumaan. Hy ja ku!
:heart:Voi kuule neitokainen.
Toi o semmoinen tunne, että jos sen kokee, ni sitä ei pidä häpeillä. Piiloittaakaan sitä ei voi. Niin suurta vuorta ei ole jonka taakse rakastuneen pöljämystynyt olemus piiloon mahtuisi.
Jotenkin muistan tuon tunteen. Tarpeen vaatiessa ne vuoretkin oli melko kevyitä siirrettäviksi.
En o itte asialta täysin turvassa, vaik olen melko hyvin turvassa. Tahdostani riippumati toi salama saattaapi iskeä tähänkin torppaan.
Ja jos totuus sopii kertoa, niin kyl mä ihan mielelläni olisin rakastunut tollo. Olis edes joku tekosyy olla tollo.
Vailla vilppiä ja ilman kainaloon kätkettyä ketunhäntää toi oli niin totta kuin kertoa osaan.Olipas kaunis kirjoitus AK