• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kyllähän poika jaksaa tsihautella. pitää vaan toipua tuosta iltakävelystä. yllättävän rankka on koiran käytö iltapisillä.
[video=youtube;yG94KyjFlpg]https://www.youtube.com/watch?v=yG94KyjFlpg[/video]
 
Oi joo, moottoripyörälläkin saa kyllä kiva kyydit mutta mä luulenveikkaan, että siinäkin se nautinnollisin osus ois, kun itse pääsis ajamaan :)

...sitä sitten tiiäkään miten kenties iän myötä ehtii hurahtamaan jos vaikka mp- korttia laittamaan :snotty: :rolleyes:

...vaikka toisinaan on jo semmonen olo että sillä rollaattorilla vois jo paiskia menemään tämänkin kylän alamäkiä pitkin :D
Mulle voisi riittää ihan se kyytikin :D
Moottoritiellä jotain 100-120 lasissa niin huh huh :)
Rystyset olis valkosina ja kipeinä siinäkin :D

Ja jos rollaattori kylästyttää niin pyörillä menevä potkukelkka.

Ja helemat paukkuu :D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30146634:
Taitaa olla Kyöpelin aika myös kömpiä nukkumaan. Nukkukaa makoisasti :kiss:.
Hyyveli yöteli :kiss:

...mua hötkyilyttää tässä sen verta, että menee vielä sujuvasti valvomisen puolelle, mikä satavarmasti kostautuu huom...tänään aamulla ankeeseen herätykseen
 
Ei me rakastumisista puhuta, hyh.

saattaapi iskeä tähänkin torppaan
Ehkä semisti hullaantunut tjsp.
Voi kuule neitokainen.

Toi o semmoinen tunne, että jos sen kokee, ni sitä ei pidä häpeillä. Piiloittaakaan sitä ei voi. Niin suurta vuorta ei ole jonka taakse rakastuneen pöljämystynyt olemus piiloon mahtuisi.

Jotenkin muistan tuon tunteen. Tarpeen vaatiessa ne vuoretkin oli melko kevyitä siirrettäviksi.

En o itte asialta täysin turvassa, vaik olen melko hyvin turvassa. Tahdostani riippumati toi salama saattaapi iskeä tähänkin torppaan.

Ja jos totuus sopii kertoa, niin kyl mä ihan mielelläni olisin rakastunut tollo. Olis edes joku tekosyy olla tollo.
 
Voi kuule neitokainen.

Toi o semmoinen tunne, että jos sen kokee, ni sitä ei pidä häpeillä. Piiloittaakaan sitä ei voi. Niin suurta vuorta ei ole jonka taakse rakastuneen pöljämystynyt olemus piiloon mahtuisi.

Jotenkin muistan tuon tunteen. Tarpeen vaatiessa ne vuoretkin oli melko kevyitä siirrettäviksi.

En o itte asialta täysin turvassa, vaik olen melko hyvin turvassa. Tahdostani riippumati toi salama saattaapi iskeä tähänkin torppaan.

Ja jos totuus sopii kertoa, niin kyl mä ihan mielelläni olisin rakastunut tollo. Olis edes joku tekosyy olla tollo.
:heart:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä