Vaan osaat varmasti lepytellä sopivasti .eukko tullee reissusta kotio ja on jo valmiiksi kuin /ceelle ammuttu karhu
en taatusti kerenny tehä mittään :saint:
Vaan osaat varmasti lepytellä sopivasti .eukko tullee reissusta kotio ja on jo valmiiksi kuin /ceelle ammuttu karhu
Sun ois tiätysti pitänyt tehdä JOTAIN :stick: miehet...eukko tullee reissusta kotio ja on jo valmiiksi kuin /ceelle ammuttu karhu
Sellai jonkinsorttinen ruskea siitä pitäis tulla. Sama väri ko viimeksikin. Taisin laittaa kuvankin, missähän se onAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30146245:Minkä väriseksi värjäät hiukset?
Taidankin muistaa sen kuvan ja värin.Sellai jonkinsorttinen ruskea siitä pitäis tulla. Sama väri ko viimeksikin. Taisin laittaa kuvankin, missähän se on
Mä tsihautan jossain vaiheessa appelsiinilonkeronNyt korkki auki ja Pepsi-Maxia iso lasillinen.
Siksi koska rakas luottoparturini on opettanut että pussi pitää lämmön paremmin päässä ja väri vaikuttaa siten nopeammin.Miksi muuten kirahvi laitat pussin päähän kun värjäät?
Ja mitäs jos tsadilainen soittaa just kohta ja puhutte pari tuntia, sulla väri päässä
:hug:eukko tullee reissusta kotio ja on jo valmiiksi kuin /ceelle ammuttu karhu
Sivusilmällä ehkä vois katsellaVois ehkä katsoa. =)
Pitää syödä jotain. Hirveen vähän olet syönyt.Hmm, pitäisköhän syödä jotain? Oon ottanut tänään yhden jugurtin, kroisantin ja pari banaania.
Niinpä tietenkinSiksi koska rakas luottoparturini on opettanut että pussi pitää lämmön paremmin päässä ja väri vaikuttaa siten nopeammin.
Nii ja jos se soittaa just sillä hetkellä niin sanon että soitan takasin sitteko oon pessy värit pois, simppeliä.
Eilen en syönyt mitään :ashamed:Pitää syödä jotain. Hirveen vähän olet syönyt.
Hyi sua. Piiskata pitäs. :OEilen en syönyt mitään :ashamed:
Voisin paistella sieniä ja kurpitsaa ruisleivän kaveriksi
Sepä se.Nonni, sängyssä ollaan
Miun pitäis kans värjätä hiukset kohtapuolin, järkyn näkönen juurikasvu.
Miksi ihmeessäHyi sua. Piiskata pitäs. :O
ÖitäMorse alkoi, öitä!
Ei ole hyvä syödä liian vähän.Miksi ihmeessä
eukko tullee reissusta kotio ja on jo valmiiksi kuin /ceelle ammuttu karhu
Harvinaista tää on, kyllä mie yleensä enempi syön.Ei ole hyvä syödä liian vähän.