The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No mitä nyt:snotty:
Sie oot vaan niin ihana tuossa sun märsyämisessäs ja alakulossas ja mukamas - !!!! - kenellekään kelpaamattomuudessas :kiss:

Tuo jälkimmäinen osio kun ei ikinäkoskaanmilloinkaan - sen uskaltaa hyvinkin sanoa ääneen- pidä paikkaansa. Joten uutisia odotellessapa hyvinkin ;)....ja se napsahtaa just silloin kun sitä vähiten odotat *nyökkää pontevana ja hyvinkin tietävänä* :kiss:
 
hmm...oon juonut tsihiä ja tulen juomaan lisää mutta nyt tuntuu typerät kivut vatsassa(pms) niin uskaltaako tässä mitään burana 600 nyt ottaa?:O
nocandobaby. en jummarra uhtaan mitä silloin käytte lävi, vain sen että parempi pysyä loitolla silloin.

Neuvo? Jos jotain ois pakko heittää niin ota pullo kossua niin luulis ne pms jututkin pikkusen laimenevan.
 
Sie oot vaan niin ihana tuossa sun märsyämisessäs ja alakulossas ja mukamas - !!!! - kenellekään kelpaamattomuudessas :kiss:

Tuo jälkimmäinen osio kun ei ikinäkoskaanmilloinkaan - sen uskaltaa hyvinkin sanoa ääneen- pidä paikkaansa. Joten uutisia odotellessapa hyvinkin ;)....ja se napsahtaa just silloin kun sitä vähiten odotat *nyökkää pontevana ja hyvinkin tietävänä* :kiss:
höhhöh:D

Sä oot kyllä niin...niin :heart:
 
Siitähän ne varottelee mut jos nyt kerran otat yhen buranan ja juot niin ei siihen kuole ;)
Kyllä mää ottaisin niin ei menis ilta kipuillessa.. kunhan ei tavaks ota.
joskus oon 400 ottanut,kauan sitten ja siitäkin jo kauhisteltiin. mutta kun nykysin ei 400 auta alkuunkaan. en nyt meinannut mitään övereitä tsihien kanssa ottaa. mut vähän mietityttää. tai sit sinnittelen voihan se olla et kivut unohtuu parin kolmen tsihin jälkeen.
 
joskus oon 400 ottanut,kauan sitten ja siitäkin jo kauhisteltiin. mutta kun nykysin ei 400 auta alkuunkaan. en nyt meinannut mitään övereitä tsihien kanssa ottaa. mut vähän mietityttää. tai sit sinnittelen voihan se olla et kivut unohtuu parin kolmen tsihin jälkeen.
Voihan se olla et tsihi auttaa, mulla ainaki hammaskivun joskus vei :D mut mä oon ottanu 600mg buranan ja oon hengis selvinny.
 
Sie oot vaan niin ihana tuossa sun märsyämisessäs ja alakulossas ja mukamas - !!!! - kenellekään kelpaamattomuudessas :kiss:

Tuo jälkimmäinen osio kun ei ikinäkoskaanmilloinkaan - sen uskaltaa hyvinkin sanoa ääneen- pidä paikkaansa. Joten uutisia odotellessapa hyvinkin ;)....ja se napsahtaa just silloin kun sitä vähiten odotat *nyökkää pontevana ja hyvinkin tietävänä* :kiss:
No tämä. Ihajjust näin.

Jos mä olisin edes kymmenen vuotta nuorempi ja vielä perheenperustuskiinnostusiässä, niin Tinkuliinin sinkkuus ois ollu mennyttä kalua jo pitkään.

Mut maa on väärällään mua kymmenen vuotta nuorempia perheperustuksesta kiinnostuneita mukavia ja kelvollisia poikamiehiä, niin ei toi Tinkuliinin sinkkuus kyl kovin kauaa tule kestämään. Jotkut asiat ny vaan on pomminvarmoja ja tää on yks niistä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä