hmm...oon juonut tsihiä ja tulen juomaan lisää mutta nyt tuntuu typerät kivut vatsassa(pms) niin uskaltaako tässä mitään burana 600 nyt ottaa?:O
mitä tehet mul.. muikuista? isot mie yleensä ihan paistan vaan pannulla mutta voishan niitä muuhunkin käyttääon kyllä aika vaikea keksiä tota sirahvin arvoitusta
mun oli taas ihan pakko ostaa muikkuja kun oli isoja ja halavala
Sie oot vaan niin ihana tuossa sun märsyämisessäs ja alakulossas ja mukamas - !!!! - kenellekään kelpaamattomuudessas :kiss:No mitä nyt:snotty:
nocandobaby. en jummarra uhtaan mitä silloin käytte lävi, vain sen että parempi pysyä loitolla silloin.hmm...oon juonut tsihiä ja tulen juomaan lisää mutta nyt tuntuu typerät kivut vatsassa(pms) niin uskaltaako tässä mitään burana 600 nyt ottaa?:O
Olet hävytön Ja sen lisäks vielä väärässäkin. Nothing happened.tsadilainen tietää nyt, että pohjosen tytöt on taitavia suustaan.
Mitää? Osaathan sinä olla verbaalinenOlet hävytön Ja sen lisäks vielä väärässäkin. Nothing happened.
Eiku mua jännitti niin mahoton että istuin vaan tuppisuuna koko yönMitää? Osaathan sinä olla verbaalinen
en juo kossua:stick:nocandobaby. en jummarra uhtaan mitä silloin käytte lävi, vain sen että parempi pysyä loitolla silloin.
Neuvo? Jos jotain ois pakko heittää niin ota pullo kossua niin luulis ne pms jututkin pikkusen laimenevan.
Siitähän ne varottelee mut jos nyt kerran otat yhen buranan ja juot niin ei siihen kuolehmm...oon juonut tsihiä ja tulen juomaan lisää mutta nyt tuntuu typerät kivut vatsassa(pms) niin uskaltaako tässä mitään burana 600 nyt ottaa?:O
höhhöhSie oot vaan niin ihana tuossa sun märsyämisessäs ja alakulossas ja mukamas - !!!! - kenellekään kelpaamattomuudessas :kiss:
Tuo jälkimmäinen osio kun ei ikinäkoskaanmilloinkaan - sen uskaltaa hyvinkin sanoa ääneen- pidä paikkaansa. Joten uutisia odotellessapa hyvinkin ....ja se napsahtaa just silloin kun sitä vähiten odotat *nyökkää pontevana ja hyvinkin tietävänä* :kiss:
niin, eihän siinä puuhassa tarvi puhua, itseasiassa ihan toivottuakin.Eiku mua jännitti niin mahoton että istuin vaan tuppisuuna koko yön
Ota kuppi hyvää vihreetä teetä johon lisäät pikkusen inkivääriä=)en juo kossua:stick:
joskus oon 400 ottanut,kauan sitten ja siitäkin jo kauhisteltiin. mutta kun nykysin ei 400 auta alkuunkaan. en nyt meinannut mitään övereitä tsihien kanssa ottaa. mut vähän mietityttää. tai sit sinnittelen voihan se olla et kivut unohtuu parin kolmen tsihin jälkeen.Siitähän ne varottelee mut jos nyt kerran otat yhen buranan ja juot niin ei siihen kuole
Kyllä mää ottaisin niin ei menis ilta kipuillessa.. kunhan ei tavaks ota.
Oot kyllä ihan mahotonniin, eihän siinä puuhassa tarvi puhua, itseasiassa ihan toivottuakin.
ei oo ink.vääriä.Ota kuppi hyvää vihreetä teetä johon lisäät pikkusen inkivääriä=)
sittekertakuneisuomikansallisjuomaKAANkelpaaprkl
Voihan se olla et tsihi auttaa, mulla ainaki hammaskivun joskus vei mut mä oon ottanu 600mg buranan ja oon hengis selvinny.joskus oon 400 ottanut,kauan sitten ja siitäkin jo kauhisteltiin. mutta kun nykysin ei 400 auta alkuunkaan. en nyt meinannut mitään övereitä tsihien kanssa ottaa. mut vähän mietityttää. tai sit sinnittelen voihan se olla et kivut unohtuu parin kolmen tsihin jälkeen.
No tämä. Ihajjust näin.Sie oot vaan niin ihana tuossa sun märsyämisessäs ja alakulossas ja mukamas - !!!! - kenellekään kelpaamattomuudessas :kiss:
Tuo jälkimmäinen osio kun ei ikinäkoskaanmilloinkaan - sen uskaltaa hyvinkin sanoa ääneen- pidä paikkaansa. Joten uutisia odotellessapa hyvinkin ....ja se napsahtaa just silloin kun sitä vähiten odotat *nyökkää pontevana ja hyvinkin tietävänä* :kiss:
Oli siitä jotain juttuja lehessä just vähän aikaa sit mut tosiaan, ei se yksi tabu mitään tee =)eikait burana reakoi tsihijuoman kanssa?
ota sitte ilman ink.vääriä..ei oo ink.vääriä.
Mä en oo juonu mitään varmaan vuoteen mut nyt tekis kyl niin mieli avata muutama sidukka/lonkero Mää mihkään kauppaan jaksa lähtee vaikka siwa ois tos aika lähellä..Ja 2 tsih!
mä en taida nyt uskaltaa kuitenkaa kun en tiedä montako tsihiä tulee otettua.Toivon et tsihi auttaa tai ainakin osallaan auttaa etten ajattele kipua niin unohtuu kokonaan.Oli siitä jotain juttuja lehessä just vähän aikaa sit mut tosiaan, ei se yksi tabu mitään tee =)
Itepäs oot :heart:höhhöh
Sä oot kyllä niin...niin :heart: