The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kotona taas, jääkaappi ammottaa tyhjyyttään ja 3 nälkäistä suuta olis ruokittavana

vissiin pakko käyä kaupassa ja voin kurvata liiterin kautta, monta putelia ihanalle tuodaan?
 
Viimeksi muokattu:
Mie Tykkään itetehystä kuplaveestä, eikä tarvia hilata kotiin pulloja.
Tulee enemmän juotua ku ennen.
Sitruunatiiviste on hyvää.
 
Viimeksi muokattu:
Asiankannattaja, kyllä me tykätään juua välillä ilman makuaineita, välillä laitetaan makutiivisteitä. Kossua ei juo kumpikaan, mies ei juo enää ollenkaan alkoholia.
 
kahvikirahvi
Vissystä saa juomakelpoista jos sitä plandaa kossulla. Raakana vissyä ei juo Erkkikään.
Muistan kun join elämäni ekan kerran vissyä. Puolen lasillisen jälkeen lensi oksennus. Olen myös aina vihannut kivennäisvesiä ja vastaavia.


Vaan puolikasta odottaessa tuli kyltymätön himo niihin, se alkoi pienestä juomapullosta eväsjuomana töihin. Sitten himo kasvoi kasvamistaan, ja lopulta juopiskelin jonkun kaks puolentoista litran pulloa päivässä. Viimesilläni en vaan enää jaksanut kantaa niitä pulloja kaupasta niin paljon kun tarvis oli, joten ostin soda streamin. Raskauden jälkeen sille on ollu käyttöä ehkä kymmenen kertaa, enkä enää voi sietää kuplajuomia.
 
IhQ
Voihan vattu...lapset lähti läheiselle leikkikselle kaverinsa kans, mies pelaa ja minuu syöpötyttää. Tekis mieli lössähtää sohvalle ja syödä, meil olis jäätelöäkin...vaikkei oo ees nälkäkään.
Turhasta syömisestä ku pääsis irti.
 
mikäs idea siinä on jos joku on käynyt treffeillä ja siitä pitää sanoa toiselle? siis ketä kiinnostaa jos joku on käynyt ulkona jonkun kanssa jos kuitenkaan ei seurustele kummankaan kanssa...yritetäänkö siinä joku tehdä mustasukkaseks vai mikä idea siinä on että pitää kertoa et on käynyt ulkona jonkun kanssa? Minä en tajua.
 
kahvikirahvi
mikäs idea siinä on jos joku on käynyt treffeillä ja siitä pitää sanoa toiselle? siis ketä kiinnostaa jos joku on käynyt ulkona jonkun kanssa jos kuitenkaan ei seurustele kummankaan kanssa...yritetäänkö siinä joku tehdä mustasukkaseks vai mikä idea siinä on että pitää kertoa et on käynyt ulkona jonkun kanssa? Minä en tajua.
Ai sekö?
 
mikäs idea siinä on jos joku on käynyt treffeillä ja siitä pitää sanoa toiselle? siis ketä kiinnostaa jos joku on käynyt ulkona jonkun kanssa jos kuitenkaan ei seurustele kummankaan kanssa...yritetäänkö siinä joku tehdä mustasukkaseks vai mikä idea siinä on että pitää kertoa et on käynyt ulkona jonkun kanssa? Minä en tajua.
Merkataan reviiriä??
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä