...no, sitten se on vain tyydyttävä tähän jännään eloon moottoritiellä :hug:...Ei nyt nahdu budjettiin. Laskellaan jos mies jäisi taas lyhennetylle työajalle ensi keväänä. Pakko pitää kulut kurissa.
...no, sitten se on vain tyydyttävä tähän jännään eloon moottoritiellä :hug:...Ei nyt nahdu budjettiin. Laskellaan jos mies jäisi taas lyhennetylle työajalle ensi keväänä. Pakko pitää kulut kurissa.
Mitäs jos onkin niipäin että se neitonen on se jöröjukka/peikko/menninkäinen?Täällä on taas jotain naispropagandaa, niinkuin jöröjukan kohtaaminen olisi jollekin neitoselle muka miellyttävä kokemus
lepäilen täs sohvalla nyt vielä,jos meen nukkuu niin herään puolen yön aikaan ja sit valvon koko yönOta nyt migreenilääke ja mene lepäämään. Yleensä migreenilääkettä voi vauhdittaa Buranalla.
ei sieltä tuu mitään muuta silti pitää kiduttaa itteään.olen masokisti!Tropit kehiin heti.
Ja vaihda kanavaa. :hug:
eli minä:attn:Mitäs jos onkin niipäin että se neitonen on se jöröjukka/peikko/menninkäinen?
Hassunhupsu sä ootlepäilen täs sohvalla nyt vielä,jos meen nukkuu niin herään puolen yön aikaan ja sit valvon koko yön
ei sieltä tuu mitään muuta silti pitää kiduttaa itteään.olen masokisti!
Ei o moista eteeni sattunu.Mitäs jos onkin niipäin että se neitonen on se jöröjukka/peikko/menninkäinen?
Peikotkin voi olla ihastuttavia peikkoneitokaisia! :attn:tinksu prkl, säähän oot mitä ihastuttavin neitokainen :heart:
minä vai? nyt oot erehtynyt henkilöstä,minähän oon itkupilli vinkuvonku.Hassunhupsu sä oot
No, sie et ookkaan tavannut muaEi o moista eteeni sattunu.
Sama vika Rahikaisella. Vaik tietty paskanpuhuminen on toinen äidinkieleni, mut en mä varsinaisesti osaa tai viitti valehdella. Tai ainaskin olen siinä hirveen huono.mää oon ainaski ihan wysiwyg
en ees osaa narrata
niinhän sää oot mutta suloinen sellainen...minähän oon itkupilli vinkuvonku.
peikkotyttö olen. monta todistajaa löytyy.tinksu prkl, säähän oot mitä ihastuttavin neitokainen :heart:
ovat erehtyneet, marssitappa ne tänne niin uitan ne tossa lähijärvessäpeikkotyttö olen. monta todistajaa löytyy.
Mutta sehän vain tasapainoittaa sua eli sä olet mitä hurmaavin ja tyypillisin ja suloisin hassuitkuvinkuliinimme :kiss: :hug:minä vai? nyt oot erehtynyt henkilöstä,minähän oon itkupilli vinkuvonku.
:ashamed:niinhän sää oot mutta suloinen sellainen
Tosin puutteessa oleva nainen on vain urbaani legenda.kai se voi olla, jos sattuu esim. olemaan puutteessa
Peikkotytöissä ei ole mitään vikaa! :heart:peikkotyttö olen. monta todistajaa löytyy.
mä oon mikä oon enkä muuksi muutu.Mutta sehän vain tasapainoittaa sua eli sä olet mitä hurmaavin ja tyypillisin ja suloisin hassuitkuvinkuliinimme :kiss: :hug:
Nyt ryhtiliikettä siellä etupuskureihin ja hymykuoppia kehiin, murunen
Ei julkisesti. Shhhhhh.....Peikkotytöissä ei ole mitään vikaa! :heart:
Paitsi korkeintaan varvaskarvat :snotty:
Oos nyt siällä :ashamed:iHerkku on kyllä viehättävä peikkoneitokainen jos totta puhutaan.