no ei sit ku ei kelepaaMitä? :snotty:
En mä ole nyt suihkun tarpeessa
no ei sit ku ei kelepaaMitä? :snotty:
En mä ole nyt suihkun tarpeessa
Ei oo makea, on just täydellinen.Onko kauhean makea?
Niiden appelsiiniguavalonkero on kanssa hyvää
Tosin makea ettei juo kuin 1 tai 2.
:hug:Mie taijan lähteä suihkuun. Mitä tahansa muuta ku tuota peliselostusta taas..:headwall:
Millä mie saan tän vatutuksen pois?? Apuva. Tää on taas näitä päiviä..
Tulee vaan mieleen biisi, vie mut minne vaan...
Tokihan sitä muuten vain voi käydä suihkussano ei sit ku ei kelepaa
Voisipa siis joskus maistaaEi oo makea, on just täydellinen.
Tossa olis aarin kokoinen lampi. Keinotekoinen. Aukikaivettu lähde. Veden lämpötila ei vissiin koskaan nouse yli kymmenen asteen. Halukkaat saavat tulla pulahtamaan, mut siin saa uida vaan nakuna.Tokihan sitä muuten vain voi käydä suihkussa
Taitais olla liian kylmää vettä mulle :snotty:Tossa olis aarin kokoinen lampi. Keinotekoinen. Aukikaivettu lähde. Veden lämpötila ei vissiin koskaan nouse yli kymmenen asteen. Halukkaat saavat tulla pulahtamaan, mut siin saa uida vaan nakuna.
mitäs vikaa potuissa ja kanassa on?voi prkl, ruokaa tässä pitäs alkaa tekemään itellähi
kuopus tilasi kannaa ja pottua niin kai sitä on sitte pakko tehä (vaikken siitä ite niin hirveesti perusta)
meillä on nääs ton kuopuksen kanssa semmonen kahenkeskinen päivä käynnissä
no ei varsinaista vikaa mutta mää oon tehny sitä varmaan satoja kertojamitäs vikaa potuissa ja kanassa on?
Sittenhän isin täytyy sitä tehdäno ei varsinaista vikaa mutta mää oon tehny sitä varmaan satoja kertoja
muttako se sattuu olemaan kuopuksen lempiruoka
eikait siinä muukaan autaSittenhän isin täytyy sitä tehdä
Mikäs ihkusella?Plaah.:|
Vissiinkin jotain vittuilua ihmisille jotka yrittää kopioimalla jakaa näitä viisauksiahyi hemmetti karahvi. Kauheena ihme merkkejä.