kahvikirahvi
Lähikaupan myyjä nauroi kun kannoin huutavaa puolikasta olkapäällä roikottaen. Sanoin vaan että uhmaikä, niin se totes huoahtaen että tiedän tunteen
Kyöpeli voisi perustaa ennustajaeukkopalvelupuhelimen.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30141155:Pahaa pelkään puolestanne
Pappa pannuun pikijuoman pihauttaa
Laiskan levoltaan livauttaa
Anivarhain aamusella
Pahoittelen AK :ashamed:.Kyöpeli voisi perustaa ennustajaeukkopalvelupuhelimen.
Heräsin helvetilliseen meteliin. Isäukko veti rälläkällä öljytynnyristä kantta irti. Oli tekemässä metalliromulle keräysastiaa.
Sumpit sain pihauttaa itte.
Pääasia et oli tositositosi kivaakäytiin kuopuksen kanssa mustikassa
ei löydetty kuin muutama ja nekin harvat pieniä ja kitkerän maksusia, silti oli kuulemma tositositosi kivaa
tuu ruutiksen grillinputsausbiileisiinVoisihan näitä viimesii lomapäiviä viettää muutenkin kuin pesemällä pyykkiä:snotty:
Jos sais iltasella aikaan et kävis vaikka terassilla...mennä vaan eri terdelle kuin eilen Tänää en kyllä saa ainakaan kaverista seuraa kun eilen sain ja sekin oli tosi harvinaista.
Noo... olen tottunu siihen et isäukko saa päähänsä kaikenlaista.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30142231:Pahoittelen AK :ashamed:.
Mä odotin jotain parempaa niiko esim istuksimassa aurinkotuolissa drinksu kädessä ja alastonkokki olis tarjoillut sapuskaa.tuu ruutiksen grillinputsausbiileisiin
voin tarjota sulle käyrää
selvästi haluat jakaa tämän kuvan meidän kaikkien kanssa:attn:Mulla on ittestäni semmonen kuva missä oon solminu paidan helman sillai napapaidaksi, mutta kuvassa se solmu näyttää vaan siltä että tissit roikkuis
Taitaa olla muutenkin huono mustikkakesä : /käytiin kuopuksen kanssa mustikassa
ei löydetty kuin muutama ja nekin harvat pieniä ja kitkerän maksusia, silti oli kuulemma tositositosi kivaa
Ei tartte kattoa kelloa eikä kalenteria.jos tietosesti haluaa nolata ittensä niin onko sillä väliä millon sen tekee? noin niinkun et ilta vai päivä aikaan?
täällä on niin helvetisti sääskiä että ei kestä munasillaan kekkuloidaMä odotin jotain parempaa niiko esim istuksimassa aurinkotuolissa drinksu kädessä ja alastonkokki olis tarjoillut sapuskaa.
no ei se kyllä siltä näyttäny, kyllä tissit on siellä missä niitten pitääki ollaNo mikä jottei
ei ees mun takia? :'(täällä on niin helvetisti sääskiä että ei kestä munasillaan kekkuloida
Ai mitkä tissit?no ei se kyllä siltä näyttäny, kyllä tissit on siellä missä niitten pitääki olla
Käy tuon paikalle lempeät kädetkinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30142082:Höyhenruoskahan kuulostaa vallan mukavalta .
:hug:Kyöpeli voisi perustaa ennustajaeukkopalvelupuhelimen.
Heräsin helvetilliseen meteliin. Isäukko veti rälläkällä öljytynnyristä kantta irti. Oli tekemässä metalliromulle keräysastiaa.
Sumpit sain pihauttaa itte.