ei...ootteko te pari?:O
ikävä kyllä
ei...ootteko te pari?:O
mä luulin että mulla on jäänyt joku juttu huomaamatta. mistäs sitten tiiät missä diidii on?ei...
ikävä kyllä
No ... tota Me ollaan keskustelupalstalla nainen?mä luulin että mulla on jäänyt joku juttu huomaamatta. mistäs sitten tiiät missä diidii on?
Mun silmät on sit harottanut jonnekin muualleNo ... tota Me ollaan keskustelupalstalla nainen?
Eli kommunikoimalla
Iltaa :wave:. Miksi ihmeessä et osallistu itse myös?Iltaa.
Olen jokseenkin turvallisesti pohjammaalla.
Hitto. Lähtiessä paistoi aurinko. Juna ko stoppasi ni tuli vettä niimaanperkeleesti. Seinäjoella.
Joo ja piti käydä ostoksilla. Hankkimassa shakkilauta möksälle.
Koska täällä ei semmoista ole ollu. Ny on.
Ja isipappa lähtee huamenna shakin pikapelin sm- kisoihin Ouluun. Ja mä koitin häntä sparrata. Matsit päätty 3-3 ja mä hävisin noista tahallani 2, syystä, että sain isipapan pysymään loitolla muusta pahanteosta.
Ko tänne ihmisten paikkaan päästiin, ni ei me oltu kauheen märkiä. Mut jos joku on märempi, ni on sit jo tosi märkä.
Hyvästi selvä Heinäkuu.
Nyt on jo elokuuIltaa.
Olen jokseenkin turvallisesti pohjammaalla.
Hitto. Lähtiessä paistoi aurinko. Juna ko stoppasi ni tuli vettä niimaanperkeleesti. Seinäjoella.
Joo ja piti käydä ostoksilla. Hankkimassa shakkilauta möksälle.
Koska täällä ei semmoista ole ollu. Ny on.
Ja isipappa lähtee huamenna shakin pikapelin sm- kisoihin Ouluun. Ja mä koitin häntä sparrata. Matsit päätty 3-3 ja mä hävisin noista tahallani 2, syystä, että sain isipapan pysymään loitolla muusta pahanteosta.
Ko tänne ihmisten paikkaan päästiin, ni ei me oltu kauheen märkiä. Mut jos joku on märempi, ni on sit jo tosi märkä.
Hyvästi selvä Heinäkuu.
Asiat jaetaan vaiNo ... tota Me ollaan keskustelupalstalla nainen?
Eli kommuunissa
No hei, eikös se ole aika kristillinen tapa elää?Asiat jaetaan vai
Onhan seNo hei, eikös se ole aika kristillinen tapa elää?
En kuulu kerhoon. Eikä mulla ole kilpailuviettiä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30141000:Iltaa :wave:. Miksi ihmeessä et osallistu itse myös?
Juu...Nyt on jo elokuu
Tai ainakin siinä vaiheessa kun tekstisi tänne tuli
Mutta pelaathan sie tuopeistakin . Eikös siinäkin ole jo kilpailuviettiä?En kuulu kerhoon. Eikä mulla ole kilpailuviettiä.
Eli voi aloittaa nenän valkaisevan elokuun .Juu...
Rajansa raittiudellakin.
Ei ko jano.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30141064:Mutta pelaathan sie tuopeistakin . Eikös siinäkin ole jo kilpailuviettiä?
Ja kauniit unethyvät yöt :wave:
Pahaa pelkään puolestannePalvelijansa prinsessalleen pyyteettömästi parhainta parhautta päivittää.
Visiirinne vaipuu viittansa varjoon viehkeään..
Uni unettoman unhottaisi.
Uni uinuen unettaisi
Ja olkoon voima kanssani eikä kukaan tervejärkinen edes yritä herättää minua ennen puoltapäivää.
Mitäs silloin tapahtuu1:42