The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa.

Olen jokseenkin turvallisesti pohjammaalla.

Hitto. Lähtiessä paistoi aurinko. Juna ko stoppasi ni tuli vettä niimaanperkeleesti. Seinäjoella.

Joo ja piti käydä ostoksilla. Hankkimassa shakkilauta möksälle.

Koska täällä ei semmoista ole ollu. Ny on.

Ja isipappa lähtee huamenna shakin pikapelin sm- kisoihin Ouluun. Ja mä koitin häntä sparrata. Matsit päätty 3-3 ja mä hävisin noista tahallani 2, syystä, että sain isipapan pysymään loitolla muusta pahanteosta.

Ko tänne ihmisten paikkaan päästiin, ni ei me oltu kauheen märkiä. Mut jos joku on märempi, ni on sit jo tosi märkä.

Hyvästi selvä Heinäkuu.

Iltaa.

Hitto. Lähtiessä paistoi aurinko. Juna ko stoppasi ni tuli vettä niimaanperkeleesti. Seinäjoella.

Ja isipappa lähtee huamenna shakin pikapelin sm- kisoihin Ouluun. Ja mä koitin häntä sparrata. Matsit päätty 3-3 ja mä hävisin noista tahallani 2, syystä, että sain isipapan pysymään loitolla muusta pahanteosta.

Ko tänne ihmisten paikkaan päästiin, ni ei me oltu kauheen märkiä. Mut jos joku on märempi, ni on sit jo tosi märkä.

Hyvästi selvä Heinäkuu.
Iltaa :wave:. Miksi ihmeessä et osallistu itse myös?

• Tykkää
Reactions: famipala
Iltaa.

Hyvästi selvä Heinäkuu.
Nyt on jo elokuu :D
Tai ainakin siinä vaiheessa kun tekstisi tänne tuli :)

Palvelijansa prinsessalleen pyyteettömästi parhainta parhautta päivittää.

Visiirinne vaipuu viittansa varjoon viehkeään..
Uni unettoman unhottaisi.
Uni uinuen unettaisi

Ja olkoon voima kanssani eikä kukaan tervejärkinen edes yritä herättää minua ennen puoltapäivää.

Palvelijansa prinsessalleen pyyteettömästi parhainta parhautta päivittää.

Visiirinne vaipuu viittansa varjoon viehkeään..
Uni unettoman unhottaisi.
Uni uinuen unettaisi

Ja olkoon voima kanssani eikä kukaan tervejärkinen edes yritä herättää minua ennen puoltapäivää.
Pahaa pelkään puolestanne
Pappa pannuun pikijuoman pihauttaa
Laiskan levoltaan livauttaa
Anivarhain aamusella

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä