Mitäs nyt on sattunut?Voi vitun pitkätukka :O Nyt olis kirahvi avautumisen tarpeessa :kieh:
Mitäs nyt on sattunut?Voi vitun pitkätukka :O Nyt olis kirahvi avautumisen tarpeessa :kieh:
Noh?Voi vitun pitkätukka :O Nyt olis kirahvi avautumisen tarpeessa :kieh:
Pyyteli kahville ku on tulossa hoodeille, ja kuulumisia vaihdellessa selvis juttu jos toinenkin mitä ei tullut sitten maininneeksi sillon kun tavattiin pari kertaa.Mitäs nyt on sattunut?
:OPyyteli kahville ku on tulossa hoodeille, ja kuulumisia vaihdellessa selvis juttu jos toinenkin mitä ei tullut sitten maininneeksi sillon kun tavattiin pari kertaa.
Vissiin ei mitään ihan pikkujuttuja. taas tuli todistettua et miehet on ihan sikoja.Pyyteli kahville ku on tulossa hoodeille, ja kuulumisia vaihdellessa selvis juttu jos toinenkin mitä ei tullut sitten maininneeksi sillon kun tavattiin pari kertaa.
mutta onneks naiset on eläinrakkaita :heart:Vissiin ei mitään ihan pikkujuttuja. taas tuli todistettua et miehet on ihan sikoja.
Mun eläinrakkaus alkaa olee aika finito.mutta onneks naiset on eläinrakkaita :heart:
niimpäMiehet on sikoja,
naiset joko kissoja, kanoja taikka lehmiä.
Yhtä isoa elukkalaumaa kaikki. nih.
Vitun apinoistakin olen kuullut puhuttavan.Miehet on sikoja,
naiset joko kanoja taikka lehmiä.
Yhtä isoa elukkalaumaa kaikki. nih.
Ei voi yleistää. Mä rakastan miehiä, yhtä enemmän kuin muita.Vissiin ei mitään ihan pikkujuttuja. taas tuli todistettua et miehet on ihan sikoja.
No eipä niillä nyt enää oo mitään väliä, eikä päivä kuitenkaan pilalle mennyt tai mitään. Eka ajattelin että se on vaan munaton ääliö, mutta sehän onkin munaton kokovartalokyrpä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30140528::O
Ei ilmeisen kivoja juttuja tullut ilmi.
Niin minäkin joskus mutta elämä on potkinut sen jälkeen monolla päähän niin monta kertaa että en usko enää moisiin rakkauksiin.Sikoja mitä sikoja.Ei voi yleistää. Mä rakastan miehiä, yhtä enemmän kuin muita.
Ilman rakkauttakin voi olla kivaa.Niin minäkin joskus mutta elämä on potkinut sen jälkeen monolla päähän niin monta kertaa että en usko enää moisiin rakkauksiin.Sikoja mitä sikoja.
tuu sanoo tää sitten uudestaan kun oot yksin ja et saa rakkautta.Ilman rakkauttakin voi olla kivaa.
Mun kohdalle ei ole osunut tosisikaa, joten mulla on vaaleanpunaiset lasit ja ruusunpunaiset unelmat tallella vaikka muuten olenkin kyyninen paskaNiin minäkin joskus mutta elämä on potkinut sen jälkeen monolla päähän niin monta kertaa että en usko enää moisiin rakkauksiin.Sikoja mitä sikoja.
Meinaat etten ole ollut vai koskaan?tuu sanoo tää sitten uudestaan kun oot yksin ja et saa rakkautta.
Hyvä ettei teidän juttu edennyt yhtään pidemmälle.No eipä niillä nyt enää oo mitään väliä, eikä päivä kuitenkaan pilalle mennyt tai mitään. Eka ajattelin että se on vaan munaton ääliö, mutta sehän onkin munaton kokovartalokyrpä.