Höh, luulis että menis jo hermo.Ei, toteaa vaan että kyllä tällä vielä ajaa. Mulla palaa pinna
Miksi mä olin niin idiootti, että myin oman autoni pois :headwall:osta itelle oma autto ja anna ukon ajella viallisella
Zen cafe paljasti biisissään että talonmiehen akka Kai käy sotkemassa. Syytetään Kaita, sen vika. Se on varmaan se sama valemasa joka niitä huijauskasseja tyhjentelee.Pakko olla käynyt niin, ei nuo voi miun jälkikasvua olla...
Vattu kun pitäis siivotakin, taas..kuka hemmetti täällä käy jatkuvasti sotkemassa?? Tunnustakaa!:stick:
On maailman rauhallisin mies. Kestää sen hermot muakinHöh, luulis että menis jo hermo.
Zen cafe paljasti biisissään että talonmiehen akka Kai käy sotkemassa. Syytetään Kaita, sen vika. Se on varmaan se sama valemasa joka niitä huijauskasseja tyhjentelee.
Taitaa olla talkkarin kammarin poika Voihan se olla MtF:kin
Eih..sillä on vissiin joku identiteettikriisi sillä akalla..? Jos se luulee olevansa mies? Vai meneekö tää nyt siihen "poika nimeltä Päivi"-osastoon?
Entäs kun mie en oo nähnyt ees koko talonmiestä viime aikoina?:|
Kenkkuilevaa naista voi kestääkin.On maailman rauhallisin mies. Kestää sen hermot muakin
Meinasin et munko ottama kuva toi on mutta mullahan on ihan identtinen kuva kans=)
Sinun kuvassa on paljon nätimpi ilma, tuolla oli nyt ihan järky tuuli, järvi aaltoili eikä aurinkoa halmeillakaan. Miten mahtavaa olis mennä tuonne tiirailemaan salamoita!Meinasin et munko ottama kuva toi on mutta mullahan on ihan identtinen kuva kans=)
Niih, eipä näistä nykysin tiiä.Taitaa olla talkkarin kammarin poika Voihan se olla MtF:kin
Mä tunnen Villen veljen tooooodella hyvin Joskus nukkunu sen vieressä
hienot maisemat oli kuitenkin mut ite mielummin kattelen sitä aurinko kun salamoita,hyvä kun uskallan sisätiloissa olla ukkosen aikaan saatikka et oisin jossain korkeella ulkotiloissa silloin.Sinun kuvassa on paljon nätimpi ilma, tuolla oli nyt ihan järky tuuli, järvi aaltoili eikä aurinkoa halmeillakaan. Miten mahtavaa olis mennä tuonne tiirailemaan salamoita!
Meillä oli muutama vuos sit yhet bileet ja villen veli oli siellä deejiinä ja illan seremoniamestarina.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30137110:Mä tunnen Villen veljen tooooodella hyvin Joskus nukkunu sen vieressä
Ketjun kaikki naiset taitaapi olla vähän semmottia tuhmeliineja.atm on pahis
NII JUST! Ihan oikeestikin. Muutamankin kerran.....mutta a2m hän vaan nuggui?
Joo on lupautunu tulee mun häihin sitte, kun ne joskus pidetään, nii töihin. Niiden siskokin on tosi musikaalinen, mutta niiden äidiltä ne ei sitä ainakaa oo perinyMeillä oli muutama vuos sit yhet bileet ja villen veli oli siellä deejiinä ja illan seremoniamestarina.
Ehei, pois se minustaKetjun kaikki naiset taitaapi olla vähän semmottia tuhmeliineja.
Onneks me kiltit miehet pidetään hommaa edes hieman balanssissa, ettei meno äidy vallan villiksi.
NäinMelkein kaikki miehet taitaapi olla vähän semmottia tuhmeliineja.
Onneks me kiltit naiset pidetään hommaa edes hieman balanssissa, ettei meno äidy vallan villiksi.