Oon vissiin poikkeustapaus.Ketjun kaikki naiset taitaapi olla vähän semmottia tuhmeliineja.
Onneks me kiltit miehet pidetään hommaa edes hieman balanssissa, ettei meno äidy vallan villiksi.
Oon vissiin poikkeustapaus.Ketjun kaikki naiset taitaapi olla vähän semmottia tuhmeliineja.
Onneks me kiltit miehet pidetään hommaa edes hieman balanssissa, ettei meno äidy vallan villiksi.
Ei o koskaan sisään pysyvästi jääny.:kieh:Ehei, pois se minusta
Miepä tiiän sinun nukkumiset.... :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30137161:Eihän nukkuminen tee kestäkää tuhmaa? Siitä on sitäpaitsi jo monta vuotta aikaaki....
Nyt mun pitää lähtee neljänteen yöhön. Enää 2, aamulla enää 1. Huh Öitä ketjulaisille :kiss:
Että Kake ei osaa näytelläPyykit pesty ja kuivattu.
Laukku liki pakattu, loput sit aamulla.
Jääkaappi typötyhjä ja sulamassa
Voikkaria ja iltateetä nenän edessä.
Kympiltä alkaa Nicholas Cagen pollarileffa teemalta.
Mitähämmä oon unohtanu?
Suus kiinni :stick:Että Kake ei osaa näytellä
Mut ei Kake osaa :|.Suus kiinni :stick:
Tarkoitin tuhmeliinina olemista :stick:Ei o koskaan sisään pysyvästi jääny.:kieh:
Mut ei se haittaa!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30137268:Mut ei Kake osaa :|.
Tee se. Sitten se on tehty, eikä tartte enä epäröidä ja jahkailla. Joko tulee hyvä tai paha mieli hetkeksi, mutta ainakaan ei tartte enää jossitella. U go grrl!Tehdäkkö niin vai tehdäkkö näin kas siinä pulma! Ei jumaliste että osaa olla vaikeeta tehdä yks päätös. mä teen kaikesta ihan liian vaikeita asioita.Kukaan ole näin onnettoman surkee tekee päätöksiä kuin minä.
Mut ei se haittaa!
Pikku seikkoja tommoset ns. näyttelijän lahjat, mitä nekin oikeesti edes on?
Kun on kerran katsonut Puhallettu 60 Sekunnissa,
sitä vois silti pan... nus....siis fanittaa osas se näytellä tahi ei!
Pussaat.Tehdäkkö niin vai tehdäkkö näin kas siinä pulma! Ei jumaliste että osaa olla vaikeeta tehdä yks päätös. mä teen kaikesta ihan liian vaikeita asioita.Kukaan ole näin onnettoman surkee tekee päätöksiä kuin minä.
Mut ei se haittaa!
Tää on vakava asia,Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30137291:
Nyt mä ymmärrän, miksi naiset ei usko miestään kun ne sanoo "sä olet hyvän näköinen".Mut ei se haittaa!
Tää on vakava asia,
yhtä vakava kun Kaken liian nuorena alkanut kaljuuntuminen :snotty:
Niinpä.Mitäpä sitä ei mirrin puolesta tekisi.
Munuaiset oli mun lapsuuteni kollin suurta herkkua. Kummisetä tapasi niit sille tuoda kun tuli käymään. Kissa vaistos sen ja lähti vaik ikkunasta kummisetää vastaan kun tämä oli vielä puolen kilsan päässä näkymättömissä.Pilpustelin äsken mussukoille maksaa, vielä olis köntti jälellä ja sit parit munuaiset.
Tähän en koske 3 metrisellä seipäälläkään, kun oma tukka on vielä ainakin tallessa Ei halua karmaa muljauttaa.Tää on vakava asia,
yhtä vakava kun Kaken liian nuorena alkanut kaljuuntuminen :snotty: