The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tehdäkkö niin vai tehdäkkö näin kas siinä pulma! Ei jumaliste että osaa olla vaikeeta tehdä yks päätös. mä teen kaikesta ihan liian vaikeita asioita.Kukaan ole näin onnettoman surkee tekee päätöksiä kuin minä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30137268:
Mut ei Kake osaa :|.
Mut ei se haittaa!
Pikku seikkoja tommoset ns. näyttelijän lahjat, mitä nekin oikeesti edes on?

Kun on kerran katsonut Puhallettu 60 Sekunnissa,
sitä vois silti pan... nus....siis fanittaa osas se näytellä tahi ei! :D
 
kahvikirahvi
Tehdäkkö niin vai tehdäkkö näin kas siinä pulma! Ei jumaliste että osaa olla vaikeeta tehdä yks päätös. mä teen kaikesta ihan liian vaikeita asioita.Kukaan ole näin onnettoman surkee tekee päätöksiä kuin minä.
Tee se. Sitten se on tehty, eikä tartte enä epäröidä ja jahkailla. Joko tulee hyvä tai paha mieli hetkeksi, mutta ainakaan ei tartte enää jossitella. U go grrl!
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Mut ei se haittaa!
Pikku seikkoja tommoset ns. näyttelijän lahjat, mitä nekin oikeesti edes on?

Kun on kerran katsonut Puhallettu 60 Sekunnissa,
sitä vois silti pan... nus....siis fanittaa osas se näytellä tahi ei! :D
Nyt mä ymmärrän, miksi naiset ei usko miestään kun ne sanoo "sä olet hyvän näköinen".

Kun ne itse on tollasia, että antaa anteeks ku on vaan puolueellinen ihan muusta johtuen :D
 
Mitäpä sitä ei mirrin puolesta tekisi.
Niinpä.


Pilpustelin äsken mussukoille maksaa, vielä olis köntti jälellä ja sit parit munuaiset.
Munuaiset oli mun lapsuuteni kollin suurta herkkua. Kummisetä tapasi niit sille tuoda kun tuli käymään. Kissa vaistos sen ja lähti vaik ikkunasta kummisetää vastaan kun tämä oli vielä puolen kilsan päässä näkymättömissä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä