The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Kyllähän se vois ollakin ihan mukavaa jonnekin välillä päästä mut yksin on niin hankala lähteä, astua ns.tyhjän päälle kun ei tiiä mitä tapahtuu. Siksi kai pelkään kaikkea muutakin uusia juttuja.

Matkustaminen on mukavaa. Viikko alkaa oleen mulle ihan maksimi kyllä, en vois kyllä kuvitella 2 viikon lomareissua mihinkään. Kyllä me tullaan jatkamaan tätä perinnettä, että ainakin 1 ulkomaanreissu ja sitte muutamia 1 yön kylpyläreissuja tehtäis vuodessa perheen kera :) Se on niin erinlaista se yhdessäolo, kun on jossain reissussa, ainakin ite tuntuu, että silloin antaa niille lapsille sen 100%, kun ei toisella kädellä tee ruokaa tai roiku koneella.

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30134512:
Onneksi ei. Ja todella todella toivon ettei kenelläkään ole samanlaista.
Töissä oon ollut joskus noroepidemian aikana, se on aika kamalaa. Muistan yhenki papan, joka oli niin sairas, että varmasti ois kaatunu, jos ei ois jo maannu reporankana sängyssä. *puist*

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30134521:
Awww :heart:. Mie arvasin, että lähtö on ihan lähellä. Mr. Myttyselle terveisiä :D. Sano, että nauttii Suomen kansallispuvun iloista :p.
Joitain päiviä vielä oon täällä helteessä, ja sitten pääsen nauttimaan viileästä talvisäästä =)

Joo minä sanon. "A friend of mine from this one forum says Hi. She's a witch, btw, and also we are planning a business that sells frozen underwear." :xmas:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä