Taidan rakentaa kalleista kokeiluun tuon .
Taidan rakentaa kalleista kokeiluun tuon .
kummasta päästä ehti lurahtaa?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30134425:Miun huippuhetki oli "en ehdi edes pöntölle" :ashamed:.
Tätä ei ole onneksi vielä tapahtunut, mutta kyllä se sieltä tulee, vanhuus ei armahda ketäänAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30134425:Miun huippuhetki oli "en ehdi edes pöntölle" :ashamed:.
Ensin ylä. Sitten matkalla pöntölle taju veks. Suorilta jaloin päin seinää. Tajuttomana lattialle ja sitten ala.kummasta päästä ehti lurahtaa?
Meikäläisen huippu oli ko en tajunnut että voi tulla molemmista päistä ennen ko se pääsi yllättämään..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30134425:Miun huippuhetki oli "en ehdi edes pöntölle" :ashamed:.
Tuon nimi oli kyllä noro :stick:.Tätä ei ole onneksi vielä tapahtunut, mutta kyllä se sieltä tulee, vanhuus ei armahda ketään
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30134447:Tuon nimi oli kyllä noro :stick:.
Ääähh.. meninpäs lankaan. Noin sitä on lukevinaan ja päin honkia .
Naiset... te ette kyllä petä siinä jos joku asia on tulkittavissa väärin
Hui kauheeta,no olipas siinä!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30134442:Ensin ylä. Sitten matkalla pöntölle taju veks. Suorilta jaloin päin seinää. Tajuttomana lattialle ja sitten ala.
ei hemmetti :O :hug: olisi ollut kyl kauheeta nähdä tuo tajun lähtö ja kaatuminenAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30134442:Ensin ylä. Sitten matkalla pöntölle taju veks. Suorilta jaloin päin seinää. Tajuttomana lattialle ja sitten ala.
Jep. Ja huuli auki, nenä turvonneena ja kramppaaminen siitä pään tällistä. Meinasin päästä sairaalaan asti : /.Hui kauheeta,no olipas siinä!
Voi kamala :O Ei oo kyllä ikinä nuin ankaraa mahatautia ollu : /Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30134477:Jep. Ja huuli auki, nenä turvonneena ja kramppaaminen siitä pään tällistä. Meinasin päästä sairaalaan asti : /.
Eikö siitä tullut sairaalareissua muka?! Voi hyvänen aika sentään jo sulla on ollut koettelemus.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30134477:Jep. Ja huuli auki, nenä turvonneena ja kramppaaminen siitä pään tällistä. Meinasin päästä sairaalaan asti : /.
Awwww:heart:Mun pitäis kohta matkustaa :heart:
Onneksi ei. Ja todella todella toivon ettei kenelläkään ole samanlaista.Voi kamala :O Ei oo kyllä ikinä nuin ankaraa mahatautia ollu : /
En antanut tilata lanssia :ashamed:.Eikö siitä tullut sairaalareissua muka?! Voi hyvänen aika sentään jo sulla on ollut koettelemus.
Awww :heart:. Mie arvasin, että lähtö on ihan lähellä. Mr. Myttyselle terveisiä . Sano, että nauttii Suomen kansallispuvun iloista .Mun pitäis kohta matkustaa :heart:
Töissä oon ollut joskus noroepidemian aikana, se on aika kamalaa. Muistan yhenki papan, joka oli niin sairas, että varmasti ois kaatunu, jos ei ois jo maannu reporankana sängyssä. *puist*Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30134512:Onneksi ei. Ja todella todella toivon ettei kenelläkään ole samanlaista.
Joitain päiviä vielä oon täällä helteessä, ja sitten pääsen nauttimaan viileästä talvisäästä =)Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30134521:Awww :heart:. Mie arvasin, että lähtö on ihan lähellä. Mr. Myttyselle terveisiä . Sano, että nauttii Suomen kansallispuvun iloista .
Joitain päiviä vielä oon täällä helteessä, ja sitten pääsen nauttimaan viileästä talvisäästä =)
Joo minä sanon. "A friend of mine from this one forum says Hi. She's a witch, btw, and also we are planning a business that sells frozen underwear." :xmas: