Sinnuu vähän tässä kaavailin. Siulla on muutenkin tuota haarusten esittelyä tiedossa :saint:.Hei, joko on tän sesongin mainoshaarat valittu?!? :O
Sinnuu vähän tässä kaavailin. Siulla on muutenkin tuota haarusten esittelyä tiedossa :saint:.Hei, joko on tän sesongin mainoshaarat valittu?!? :O
Minnuu saa kalauttaa myös. Aikuisten kilot on asia erikseen, mutta lapset ruokitaan aikuisen käden kautta ainakin vielä tuossa mainitsemassasi iässä.Ei ole tarkotus syrjiä ylipainoisia, mutta... miksi oi miksi minun edessä istuu läski lapsi joka riekkuu niin että persvako vilkkuu.
Ja kuka hitto antaa lapsensa läskistyä nuin? Mie tapasin tänä kesänä 9-vuotiaan joka paino yli 70kg. Siis jotain 15kiloa enemmä ko meikäläinen!! Jos ikinä annan puolikkaan muuttua syöttöporsaaksi niin lyökää joku minua. (Suljetaan sairauksien/lääkitysten aiheuttama pyöreys pois tästä avautumisesta)
:OJa vaikka mie olen suht sinut itteni kanssa, mutta kyllä kolhas itsetuntoa ko 9-vuotiaalla pojalla oli isommat tissit ko minulla :O
Ämpäri siis sanko on näppärä olla vieressäTsemppiä. Muistan kuin eilisen oman "kummin päin pöntölle"-huippuhetkeni. Siitä on vuosia
Koska palstan mukaan kuumasta kärsii vain lihavat, vois ottaa mukaan jonkun tuhdimman rämemajavan. Ois kohderyhmää ainakin sille.Hei, joko on tän sesongin mainoshaarat valittu?!? :O
Itsehän olen kuin valaan ja gorillan ristetys pulkannaru perseellä, mutta lapsi syö fiksusti ja on hoikka lapsen pyöreydelläEi ole tarkotus syrjiä ylipainoisia, mutta... miksi oi miksi minun edessä istuu läski lapsi joka riekkuu niin että persvako vilkkuu.
Ja kuka hitto antaa lapsensa läskistyä nuin? Mie tapasin tänä kesänä 9-vuotiaan joka paino yli 70kg. Siis jotain 15kiloa enemmä ko meikäläinen!! Jos ikinä annan puolikkaan muuttua syöttöporsaaksi niin lyökää joku minua. (Suljetaan sairauksien/lääkitysten aiheuttama pyöreys pois tästä avautumisesta)
Öitä ihku :kiss:. Ja tsemppiä huomiseen :hug:. Hyvin se menee.Joo, taijan lähteä unille nyt..öitä vaan..
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30134561:Sinnuu vähän tässä kaavailin. Siulla on muutenkin tuota haarusten esittelyä tiedossa :saint:.
Öitä ja koitahan saada nukuttuaJoo, taijan lähteä unille nyt..öitä vaan..
Tervetuloa kotiin :wave:.Hemma igen.
En mie sinua epäillytkään, mutta noin yleisesti vain kauhistelin.Itsehän olen kuin valaan ja gorillan ristetys pulkannaru perseellä, mutta lapsi syö fiksusti ja on hoikka lapsen pyöreydellä
:ashamed: no kiitti. Pitääkö tässä nyt sitten alkaa uhrautumaan tieteen puolesta..Koska palstan mukaan kuumasta kärsii vain lihavat, vois ottaa mukaan jonkun tuhdimman rämemajavan. Ois kohderyhmää ainakin sille.
Hieno kuvaus :hug:Itsehän olen kuin valaan ja gorillan ristetys pulkannaru perseellä, mutta lapsi syö fiksusti ja on hoikka lapsen pyöreydellä
Tack tack. Ja lämmin sää vaan jatkuu. Tein talouspaperista itselleni yläosan ja maata retkotan sohvalla ja tuuletin pörrää lattialla. Täällä sulaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30134649:Tervetuloa kotiin :wave:.
Miten suoritamme valinnan? Kenellä on tuhdein .Koska palstan mukaan kuumasta kärsii vain lihavat, vois ottaa mukaan jonkun tuhdimman rämemajavan. Ois kohderyhmää ainakin sille.
Ja pahempaa vielä lupaillaan : /.Tack tack. Ja lämmin sää vaan jatkuu. Tein talouspaperista itselleni yläosan ja maata retkotan sohvalla ja tuuletin pörrää lattialla. Täällä sulaa.