kahvikirahvi
Keksikääs millä välttäiain matonpesu-urakan. Kyseessä on vissiin vielä meikäläisen omat matot mitkä äiti lupas vuosi sitten viedä pesulaan.
Tunnet pakottavaa tarvetta lahjoittaa ne Fidalle?Keksikääs millä välttäiain matonpesu-urakan. Kyseessä on vissiin vielä meikäläisen omat matot mitkä äiti lupas vuosi sitten viedä pesulaan.
Kylppärithän kuurataan silviisiä, et heitetään vaatteet veks ja mennään kuurausvälineiden kanssa suihkuun. Ainaskin mä oon niin laiska, että en viitti mennä kylppäriin pesemään vain kylppis, kyl mä kuuraan itteni samalla.Kuurasin kylppärinkin vielä, oonpa hullu. Sitten piti suihkun jälkeen jo mennä hetkeksi pötkölleen. Nyt x-asennossa sohvalla ja odottelen miehen laittamaa ruokaa. Illalla olisi sauna, muttaa viitsiikö sinne mennä paahtumaan.
Ällöö!:hug:
eeewww ihan nihkeen märkä nainen :kiss:
Sama täällä :ashamed:Kylppärithän kuurataan silviisiä, et heitetään vaatteet veks ja mennään kuurausvälineiden kanssa suihkuun. Ainaskin mä oon niin laiska, että en viitti mennä kylppäriin pesemään vain kylppis, kyl mä kuuraan itteni samalla.
Siinäpä oiva vinkki jouluksi.Nyt on muuten oikeet hetket pistää parvekkeelle säilykepurkkeja täyttymään.
Tammikuun pakkasilla voi sit ilahduttaa työkavereita avaamalla kahvihuoneessa purkillisen heinäkuun helteistä kesäilmaa.
Mä kävin suihkussa sen jälkeen ja sitten lepäsin.Kylppärithän kuurataan silviisiä, et heitetään vaatteet veks ja mennään kuurausvälineiden kanssa suihkuun. Ainaskin mä oon niin laiska, että en viitti mennä kylppäriin pesemään vain kylppis, kyl mä kuuraan itteni samalla.
Sain muuten jo imuroitua. Toivottavasti oli hyvät näkymät.Teretulemast. Tääl on hyvät näköalat.
Hitto kun kisakatsomoissa ei enää saa polttaa ja toi röökialue on noin kaukana. Hiki tuli kävellessä, et kyl se Budvar ny maistuis.
Eikös sun pitäis vielä pestä se lattia?Sain muuten jo imuroitua. Toivottavasti oli hyvät näkymät.
Saanko mäkin nyt poppareita ja tsihiä?
kannamma tuolit ovelle ja otamma rauhallisesti kaljojen kera kun huhkit.No en tasan rupee lattioitakin kuuraan |O
Kylppäri pitäis kyllä pestä :xmas:
Jonkun teistä pitäis kyllä uhrautua apukäsiks, kun pitäis pölyjä pyyhkiä peili- ja pyykkikaapin päältä, että mua tarvis nostella vähän. Tai voin tulla vaikka olkapäille.kannamma tuolit ovelle ja otamma rauhallisesti kaljojen kera kun huhkit.
Käydäänkö ottamassa irti toi deedeeärrän suihkuverho? Helpottaaksemme siivousta.kannamma tuolit ovelle ja otamma rauhallisesti kaljojen kera kun huhkit.
Näkyy sieltäkin.vai näkyskö rampsun kylppäriin saunan lauteilta?
Syy oli selkeä ja järkevä, näin teemmä.Käydäänkö ottamassa irti toi deedeeärrän suihkuverho? Helpottaaksemme siivousta.
syytä varmaan olis, nää lauteet on ihan kuolassaTuunko sitten sen saunankin peseen?
Ei kun selät.Tuunko sitten sen saunankin peseen?