Älä noin kovasti suutu. Ota jäätelösooda:Hmph :kieh:. Kehtaatteki vaan istua ja mussuttaa poppareita, ettekä ees mulle tarjoo.
Jos ei poppareita ala herua tännekin, niin laitan kohta paidan ja housut päälle!
Älä noin kovasti suutu. Ota jäätelösooda:Hmph :kieh:. Kehtaatteki vaan istua ja mussuttaa poppareita, ettekä ees mulle tarjoo.
Jos ei poppareita ala herua tännekin, niin laitan kohta paidan ja housut päälle!
Ehei, kun kyseessä on meidän mamma. Sen kanssa lähetään ihan mattolaiturille harjalla hinkkaamaan :kieh:Matot roikkumaan telineestä ja painepesurilla läpi.
Aawwww, kiitos! Mä pidän pienen jäätelösoodatauon niin tarttukaapas te puolestanne imurinvarteen ja tiskiharjaan, niin voin sitten katsella teitä työntouhussa!Älä noin kovasti suutu. Ota jäätelösooda:
Mun mielestä mattopyykillä on kivaaEhei, kun kyseessä on meidän mamma. Sen kanssa lähetään ihan mattolaiturille harjalla hinkkaamaan :kieh:
Kyllä mäkin mattopyykistä tykkään, mutta tää keli on vähän liikaa.Mun mielestä mattopyykillä on kivaa
Kastelet ittes sillä letkulla aina kun meinaa tulla liian kuuma (kuulostipas jotenkin irstaalta)Kyllä mäkin mattopyykistä tykkään, mutta tää keli on vähän liikaa.
:wave: Mulla on tässä kahvit vielä kesken, tosin tää on mun aamukahvi :xmas:. Mutta siis saa liittyä seuraan!Päiväkahviseuraa?
Eli kyseessä ei o matonpesu vaan rituaali.Ehei, kun kyseessä on meidän mamma. Sen kanssa lähetään ihan mattolaiturille harjalla hinkkaamaan :kieh:
Ei me joudeta, kun meillä on popkorninsyönti kesken.Aawwww, kiitos! Mä pidän pienen jäätelösoodatauon niin tarttukaapas te puolestanne imurinvarteen ja tiskiharjaan, niin voin sitten katsella teitä työntouhussa!
Kyllä mä huolehdin siitä, että ne popparit tulee syötyä. Hop hop hommiin siitä!Ei me joudeta, kun meillä on popkorninsyönti kesken.
*ojentaa mallasjuoman janoavan kouraan*Kävin nyt sitten täyttämässä pyykkikoneen, joten mielestäni olen ansainnut tsekkioluen tavarits krutin kera.
Spasiipa.*ojentaa mallasjuoman janoavan kouraan*
:hug:Mä sain imuroitua puolet kämpästä. Ei täst tuu mitään. Tuokaa joku mulle ammeellinen jääpaloja.
saitko muka vapautuksen mattopyykistä?Ohops, taisin torkahtaa.
En vaan oottelen että mamma vapautuu pihahommista. Kahvia keitin.saitko muka vapautuksen mattopyykistä?
Teretulemast. Tääl on hyvät näköalat.käväsin justiinsa kaupassa ja toin muutaman tsihijuoman, saako liittyä kisakatsomoon jos tarjoaa lajitovereille oikein hyvät tsekkiläiset laakerit?