Ei oo hattua, vaikka kyllä pitäis jotain keksiä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30125408:Käytättekö muuten hattuja / huiveja näillä ilmoilla? Minkälaisia jos käytätte?
En vaan oo löytäny semmoista mikä olis kivannäkönen
Ei oo hattua, vaikka kyllä pitäis jotain keksiä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30125408:Käytättekö muuten hattuja / huiveja näillä ilmoilla? Minkälaisia jos käytätte?
Selkeä ongelma!!!
Mä oon ollut ihan kauhee alkkis...
Vappuna join simaa, oon syönyt useamman Magnum Silver Marc de Champagne jäätelön,
ja nyt viel tää :'(
Katkolle ois mentävä!
Lippistä käytän, muuta hattua/huivia en. Eli jos on joku hame, niin sillon mul ei oo päähinettä..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30125408:Käytättekö muuten hattuja / huiveja näillä ilmoilla? Minkälaisia jos käytätte?
Keep lookin.Olen hakenut netistä vanhoja Muumi pussilakanoita. Niisk, haluaisin muksulle juniorikoon jälkeen aikuisten kokoa kaikki kivat samat kuosit. Ei löydy :'(
:OVoitteko kuvitella, mut pakotetaan mattopyykille. Mattopyykille tässä saatanan tappohelteessä jonka sais mun puolesta tunkea jo jonkun anukseen. ?&W%&U)/W)Q&QUW.
Miulla löytyisi muistaakseni parit isoa kokoa olevat lakanat myös. Kuosit ei vain tainneet olla nuo Namusen haaveilemat.Keep lookin.
Mulla on mielikuva, että toi laittamasi kuvan keskimmäinen kuosi on niin tuttu, että se on vanhalla kototönöllä ainakin ollu käytössä.
Meinaat pysyä koko päivän märkänä?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30125465:Suihku nro.2 tälle päivälle.
Ei tuota vaikeuksia .Meinaat pysyä koko päivän märkänä?
Matot roikkumaan telineestä ja painepesurilla läpi.Voitteko kuvitella, mut pakotetaan mattopyykille. Mattopyykille tässä saatanan tappohelteessä jonka sais mun puolesta tunkea jo jonkun anukseen. ?&W%&U)/W)Q&QUW.
Ai kyrpyyn?Voisko joku virkata miun hiukset kuosiin?
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30125523:On se vaan ulkoistettava itsensä tuonne paahteeseen taas :wave:.
Typerä ilta-minä ei imuroinut eilen illalla, kun olisi ollut viileämpää. Kohta mun on pakko tehdä se tässä kuumuudessa |OImurointi helteellä käy urheilusta, hiki virtaa. Nyt palautusjuomaa eli kahvia ja sitten kylmään suihkuun.
Ala vaan imuroimaan, minä tässä katon kun naisella valuu hiki ja pyllistelee sielläTyperä ilta-minä ei imuroinut eilen illalla, kun olisi ollut viileämpää. Kohta mun on pakko tehdä se tässä kuumuudessa |O
Eikäku sä laitat pyykit koneeseen! :stick:Ala vaan imuroimaan, minä tässä katon kun naisella valuu hiki ja pyllistelee siellä
Liityn seuraksesi kisakatsomoon. Ota popkornia, helteellä tarttee suolaa. opcorn:Ala vaan imuroimaan, minä tässä katon kun naisella valuu hiki ja pyllistelee siellä
Hmph :kieh:. Kehtaatteki vaan istua ja mussuttaa poppareita, ettekä ees mulle tarjoo.Liityn seuraksesi kisakatsomoon. Ota popkornia, helteellä tarttee suolaa. opcorn:
Ei, kun kuosiin.Ai kyrpyyn?