The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Jos ketään yhtään lohduttaa niin puolikas on ollut tänään vallan ihana. Ihan siinä määrin että uhkasin myyä sen mustalaisille ja mielessäni kirosin sen ja isänsä, suunnitellen muuttavani yksin sinne pohjosiin.

Syötän sille tässä just aamupalaa.

....mutta onneksi meijen tytönhupakko on ollut harvinaisen hyväntuulinen ja mielettömän pitkäpinnainen - ei tule siis meikäläiseen :D

Tuli käytyä uiputtelemassa ja roiskimassa, ihanaa. Pojatkin intoutuivat ihan kunnolla uimaan, vanhempi jopa antamaan vinkkejä nuoremmalle vellokselle. Järvessä siis kaikki oikein hyvin :).

Vaan annas olla kun lähdemme pois, pakkaamme autoon tavarat ja saan ipanaiset vöihinsä kiinni. Sillä siunaaman hetkellä, kun ei enää järvestä näy pilkahdustakaan, se alkoi :kieh:.

Nyt on menossa joku välirauhan kausi - laitoin pikanopeasti lautaset täyteen sapuskaa ja elämänkeveät kaverit pöydän kauimpaisiin päihin tosistansa istumaan.

Miten nyt niin houkuttelis semmoiset kepeät nutturakännit :D?!

• Tykkää
Reactions: famipala ja IhQ
Joo, luulis että vesi vähän rauhoittais mutta ei.
Tuntuu että sielläkin väsytään. Ja ei kai ihme kun polskutellaan ja riehutaan menemään :D
No, ehkä kuitenkin vähemmän kuin muuten tuolla ulkona kuumassa.
Nyt kiukuttelevat vkl:n isällänsä. Tai sitten ei :D

kahvikirahvi
Mä teen pastasalaattia ha paistelen vähän kasviksia. Hittoku tein isot ruokaostokset tälläbiikolla ajattelematta yhtään että lähen huomenna reissuun ja oon muutaman päivän poissa..

Joo, luulis että vesi vähän rauhoittais mutta ei.
Tuntuu että sielläkin väsytään. Ja ei kai ihme kun polskutellaan ja riehutaan menemään :D
No, ehkä kuitenkin vähemmän kuin muuten tuolla ulkona kuumassa.
Nyt kiukuttelevat vkl:n isällänsä. Tai sitten ei :D
Meillä ainakin nukahtavat sitten nopeasti unille, että siinä mielessä vesi kyllä tekee tehtävänsä.

Taijetaan sitten huominen päivä olla kokonansa järvessä, kun meinaa mokoma hehkuttaa ihan älyttömissä asteissa. Otan isosti vaan sapuskaa mukaan ja juotavaa, sitten saavat mun puolesta vehata vedessä miten tahtojaan ja vaikka välejänsä selvitellä. Rannalla voin sujuvasti suureen ääneen ihmetellä, että kenenkä kumman kaarat ne tuolla noin raikaavat, hävyttömiä ovat :xmas: :saint: :D

Ja eikä noissa sisarusten välisissä kahinoissa nyt niin mitään ole - sen kun vaan isottelevat ja moukkailevat, oppivat elämästä isosti kyllä. Mutta kun ite en osaa näemmä käyttäytyä kuin tiettyyn pisteeseen saakka :snotty:

Jos tästä vielä kehittyis....

• Tykkää
Reactions: famipala
Mä teen pastasalaattia ha paistelen vähän kasviksia. Hittoku tein isot ruokaostokset tälläbiikolla ajattelematta yhtään että lähen huomenna reissuun ja oon muutaman päivän poissa..
Jos voit, niin laittelet pakastimeen. Ja jos on jotain vihanneksia kasviksia, niin jalosta ne nyt ja laitat nekin sitten pakastimeen. Sitten sulla on valmista pöperöä, mistä ammentaa.

Miten saan veden pois korvasta?
Ei tässä jaksa kauheasti pomppia ja heilutella päätänsä näillä asteilla :D

Eihän mikään ole sen kivempaa näillä asteilla kuin viettää aikaa rannalla :)
Ja tosiaan nukahtavat kyllä nopeasti :)

kahvikirahvi
Lahjoitetaan kolmivuotias hyvään tai huonoon kotiin. Tuntee nimensä, mutta luultavasti ei tottele vaikka toistaisit sitä useita kertoja.
Vaihdossa otetaan vinkkejä vahaliidun poistoon kangassohvasta.

vit....prkl....stna.... :mad: Jätän ton uhmaperseapinan isälleen asumaan. Tai jättäisin, ellei se olis itsekäs ja edesvastuuton munapää joka sietäis saada ananaksen poikittain perseeseen. Huoh, miksen voinut lisääntyä jonkun mukavan ja fiksun ihmisen kanssa, joka ei olis onnistunut siirtämään lapselle tommosia vittupäägeenejä.

no meeppä tiiä, jos on auringossa niin palaa ja läkähtyy ja jos menee varjoon niin sääsket kuppaa hengiltä
Eipä tartte olla edes varjossakaan |O

Tänä vuonna on ihan selkeesti jotain ylijalostuneita yksilöitä liikenteessä, hyvin himokkaita ja ainakin täällä päin lähes yksinomaa herkistyneitä yhden yksilön kuppaamiseen :kieh:

Ja paarmat ne pirulaisia ovatkin. Kilon kimpaleita napsivat tosta vaan.

Lahjoitetaan kolmivuotias hyvään tai huonoon kotiin. Tuntee nimensä, mutta luultavasti ei tottele vaikka toistaisit sitä useita kertoja.
Vaihdossa otetaan vinkkejä vahaliidun poistoon kangassohvasta.

vit....prkl....stna.... :mad: Jätän ton uhmaperseapinan isälleen asumaan. Tai jättäisin, ellei se olis itsekäs ja edesvastuuton munapää joka sietäis saada ananaksen poikittain perseeseen. Huoh, miksen voinut lisääntyä jonkun mukavan ja fiksun ihmisen kanssa, joka ei olis onnistunut siirtämään lapselle tommosia vittupäägeenejä.
Google-kuvahaun tulos kohteessa http://www.softcare.fi/img/products/2.jpg

Hankipa tommonen Softcaren textile cleaner - kyllä lähtee! Ja sitten myös Softcaren textile protector - se laittaa semmosen suojakalvon eli jos sattuu vaikka viiniä kaatumaan sohvalle - tai vaikka nestemmäistä saippuaa ;) - niin se jää helmeilemään siihen pinnalle. On helppo pyyhkästä pois.

Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
ootko sirahvi ihan saletissa että poika ei olis sittenkin tullut äitiinsä?
Hölmö, tietenkin oon. Sittenhän mä syyttäisin itteäni.

Vaikka onhan toki mahdollista että se on vaihtunu laitoksella, kun hää joutu syntyessään heti eri osastolle tehohoitoon enkä mä varmaan kuumetokkuroiltani seuraavana päivänä muistanutkaan miltä lapsi näyttää. Onhan ne voinu antaa mulle jonkun väärän vauvan syystä tai toisesta.
Tiiä sitten kenen geenejä on periny.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
..tuotapa tuota...herkiänpä täällä hajattelemaan semmosta asiaa, että.

Kuinka maan perusteellisen yleistä on, että kaverisynttäreille sankarille hommataan vaan karkkia?

Tiiän sitten jatkossa omieni kanssa toimia oikein, kun nyt olemme näemmä ymmärtäneet asian väärin ja olemme hankkineet ihan oikean lahjankin :snotty:....

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä