- no kato, kun on sitten keskiarvo kohdallansa!heh heh
käännän veistä haavassa ja kerron että mun lapset on olleet oikein hyväjuonisia koko päivän
Vaan...päivä se on huomennakin :xmas:
- no kato, kun on sitten keskiarvo kohdallansa!heh heh
käännän veistä haavassa ja kerron että mun lapset on olleet oikein hyväjuonisia koko päivän
Maistuis mullekinRöyh, päivällinen syöty. Lohkopottuja, jauhelihapihvi ja salaattia.
:hug: :hug:Jos ketään yhtään lohduttaa niin puolikas on ollut tänään vallan ihana. Ihan siinä määrin että uhkasin myyä sen mustalaisille ja mielessäni kirosin sen ja isänsä, suunnitellen muuttavani yksin sinne pohjosiin.
Syötän sille tässä just aamupalaa.
Meillä ainakin nukahtavat sitten nopeasti unille, että siinä mielessä vesi kyllä tekee tehtävänsä.Joo, luulis että vesi vähän rauhoittais mutta ei.
Tuntuu että sielläkin väsytään. Ja ei kai ihme kun polskutellaan ja riehutaan menemään
No, ehkä kuitenkin vähemmän kuin muuten tuolla ulkona kuumassa.
Nyt kiukuttelevat vkl:n isällänsä. Tai sitten ei
Jos voit, niin laittelet pakastimeen. Ja jos on jotain vihanneksia kasviksia, niin jalosta ne nyt ja laitat nekin sitten pakastimeen. Sitten sulla on valmista pöperöä, mistä ammentaa.Mä teen pastasalaattia ha paistelen vähän kasviksia. Hittoku tein isot ruokaostokset tälläbiikolla ajattelematta yhtään että lähen huomenna reissuun ja oon muutaman päivän poissa..
tuleeko se makkarikastikkeella?Mä teen palstasalaattia ha paistelen vähän kasviksia...
no meeppä tiiä, jos on auringossa niin palaa ja läkähtyy ja jos menee varjoon niin sääsket kuppaa hengiltä...Eihän mikään ole sen kivempaa näillä asteilla kuin viettää aikaa rannalla
Joo, ja puolikkaalla.....tuleeko se makkarikastikkeella?
Niin joo, eipä tullut mieleen kun täällä ei noita ole : /no meeppä tiiä, jos on auringossa niin palaa ja läkähtyy ja jos menee varjoon niin sääsket kuppaa hengiltä
Eipä tartte olla edes varjossakaan |Ono meeppä tiiä, jos on auringossa niin palaa ja läkähtyy ja jos menee varjoon niin sääsket kuppaa hengiltä
Google-kuvahaun tulos kohteessa http://www.softcare.fi/img/products/2.jpgLahjoitetaan kolmivuotias hyvään tai huonoon kotiin. Tuntee nimensä, mutta luultavasti ei tottele vaikka toistaisit sitä useita kertoja.
Vaihdossa otetaan vinkkejä vahaliidun poistoon kangassohvasta.
vit....prkl....stna.... Jätän ton uhmaperseapinan isälleen asumaan. Tai jättäisin, ellei se olis itsekäs ja edesvastuuton munapää joka sietäis saada ananaksen poikittain perseeseen. Huoh, miksen voinut lisääntyä jonkun mukavan ja fiksun ihmisen kanssa, joka ei olis onnistunut siirtämään lapselle tommosia vittupäägeenejä.
Hölmö, tietenkin oon. Sittenhän mä syyttäisin itteäni.ootko sirahvi ihan saletissa että poika ei olis sittenkin tullut äitiinsä?