The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ikiuni
Mie hajoan taas tuon pikku likan jutuille!

Tänään kielsin kaivamasta nenää, ja tyttö rupes luetteleen että niin, rinsessat ei kaiva nenää, ei syö sormia, rinsessat ei töni, eikä sylje, eikä rinsessat syö kynsiä jne...
Olin kauheen ylpee, kun jotain mennyt opeista "rinsessalle" päähän. :D
Kysyin että ootko sitten äitin prinsessa vai,
ja likka vastas tomerasti "Ei äti, minä en ole rinsessa,
minä olen kana."

"Häh, mikä oot?"

"Äitiiii, oot ihan hassu, minä olen vaan kana!" Ja juoksi nauraen pois

:O öö okei :LOL:
hassu :D
 
Ei sit menty uimaan kun vierähti ennen kuin päästiin kauppaan asti. KUUMA :attn:
ääsmarketissa oli niin viileetä ja sit kun ulostautui kaupasta niin tuli jo siinä ovella vastaan todella kostean painostava ilma. Sit käytii viel lenkillä ton karvaisen turrikan kanssa.
Nyt pitäis suihkuun lähtee sukeltelee mut pelkään et tuskainen hiki palaa ennen kuin saan vaatteet päälle..
 
ikiuni
Ei sit menty uimaan kun vierähti ennen kuin päästiin kauppaan asti. KUUMA :attn:
ääsmarketissa oli niin viileetä ja sit kun ulostautui kaupasta niin tuli jo siinä ovella vastaan todella kostean painostava ilma. Sit käytii viel lenkillä ton karvaisen turrikan kanssa.
Nyt pitäis suihkuun lähtee sukeltelee mut pelkään et tuskainen hiki palaa ennen kuin saan vaatteet päälle..
Älä laita vaatteita. :rolleyes:
 
Ei sit menty uimaan kun vierähti ennen kuin päästiin kauppaan asti. KUUMA :attn:
ääsmarketissa oli niin viileetä ja sit kun ulostautui kaupasta niin tuli jo siinä ovella vastaan todella kostean painostava ilma. Sit käytii viel lenkillä ton karvaisen turrikan kanssa.
Nyt pitäis suihkuun lähtee sukeltelee mut pelkään et tuskainen hiki palaa ennen kuin saan vaatteet päälle..
Ihme kyllä mulla ei käynyt tänään noin.
Usein kyllä käy.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä