The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30113214:
Jos ajatuksissa on kenties asustaa siellä päin palloa ajat kortin vasta siellä. Totut paremmin vääränpuoleiseen liikenteeseen.
Niin se vois olla. Mää ajattelin kyllä, että jos hankkis vaikka vespan niin ei tarttis autokorttia :xmas:
 
Tohon ois kelevannu ihan teepaitamies tai puuvillakauluspaitamieskin.
Jos oisin siis ollut siinä paikalla.

En pysty katsomaan sivusta jos joku hakkaa A) koiraa tms B) akkaa vaikka ois ns omansakin.

Oikeestaan kaikki miksi olen poliisin kanssa joutunut tekemisiin on johtunut lähinnä tosta B) vaihtoehdosta. Kun en vaan jää katteleen jos toinen pieksää naista.
Parasta kun poliisit tulee paikalle niin se hakattu ämmä myös osoittaa sormellaan mua!
Vittu.. Mikä teitä naisia vaivaa?? (tsori ymmärrän ettei kaikki naiset ole tollaisia mutta ihmeen monesti on mulle noin käynyt..)

NIIN MIE OON JOTA TALUTELLAAN poliisiauton kyytiin!
Nojoo, vastaus täälläkin ihan sama; eli ei mitn.
Hyvä on, en enään ikinä sekaannu kun mies hakkaa naista.
Annan hakata sen ihan sairaalakuntoon ja silti polttelen vaan tupakkia katsellen siinä vieressä..
vittu
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30113263:
Moottoripyörät on :p. Ootko saanut kyytiä :D.
On me sillä ajettu, mutta mun mielestä se ei ollu erityisen hauskaa. Ja tuli jalkojen nivelet kipeeksi. Ehkä pitäis ehdottaa ajelua nyt seuraavalla kyläilykerralla, viimeksi oli turhan lämmin ilmakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30113279:
Äähh.. Anna palaa vaan. Kimpsut ja kampsut kasaan ja menoksi :heart:.
Opinnot on sevverta vaiheessa, ettei viiti tähän kohtaa tauottaa =) Mutta vois siinä niin käydä, että mää lähtisin sinne, kun ei se pälli tajuu haluta muuttaa tänne :mad: :D
 
Nojoo, vastaus täälläkin ihan sama; eli ei mitn.
Hyvä on, en enään ikinä sekaannu kun mies hakkaa naista.
Annan hakata sen ihan sairaalakuntoon ja silti polttelen vaan tupakkia katsellen siinä vieressä..
vittu
No eihän tuossa nyt kumpikaan tilanne "kiva" ole, se että naista hakataan tai että aväliin menijä joutuu poliisiauton kyytiin.

Tai ylipäätään ei ole kiva että ketään/mitään hakataan tai käytetään väkivaltaa, satutaan yms. mutta minkäs teet kun niitä tapahtuu : /
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä