The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No joo, kaikki kait kuitenkin sitä ekaa ajotuntiaan hiukan jännittää mutta tiiätkö mitä - hyvin sekin menee ja hengissä siitä selviät ja autonkin palautat kuosissaan autokoulun parkkiin :).

Oi hittolainen, ihan tässä tulvahtaa mieleen omat hyvät kokemukset autokoulusta.
Näinhän nuo menee jokaisella :)

Mulla oli silloin aikoinaan valkoinen pieni renault clio.
Ja jollekin tehdasalueelle tms mentiin ekan kerran enkä nyt varmaksi muista ajoinko jo sillä kerralla vai vasta toisella autokuoluun takasi :O
 
IhQ
Tohon ois kelevannu ihan teepaitamies tai puuvillakauluspaitamieskin.
Jos oisin siis ollut siinä paikalla.

En pysty katsomaan sivusta jos joku hakkaa A) koiraa tms B) akkaa vaikka ois ns omansakin.

Oikeestaan kaikki miksi olen poliisin kanssa joutunut tekemisiin on johtunut lähinnä tosta B) vaihtoehdosta. Kun en vaan jää katteleen jos toinen pieksää naista.
Parasta kun poliisit tulee paikalle niin se hakattu ämmä myös osoittaa sormellaan mua!
Vittu.. Mikä teitä naisia vaivaa?? (tsori ymmärrän ettei kaikki naiset ole tollaisia mutta ihmeen monesti on mulle noin käynyt..)

NIIN MIE OON JOTA TALUTELLAAN poliisiauton kyytiin!
Ihmenaisia :O

Pitää toivoa että joku siunlainen on sillon paikalla jos joku kimppuuni käy :)
 
  • Tykkää
Reactions: MIES!
Kai sitä joutaa menee petiin vaikkei uni tuu.Ötyjä!
..kuiskaan tuuleen vienoon:
Pyyhkäise yli tienoon
kiiruhda kepeästi herkästi
kahmaise mukaasi
unikuvien satsi
ja perhosen siiven keveydellä
puhalla raukeutta levollisuutta
anna yön olla hyvin hellä
ja uuden päivän herätellä
tinkuliinin voimissaan
vastaanottamaan
onnellisuutta elämää
ihanaa :kiss:

Nuku hyvin.
 
Näinhän nuo menee jokaisella :)

Mulla oli silloin aikoinaan valkoinen pieni renault clio.
Ja jollekin tehdasalueelle tms mentiin ekan kerran enkä nyt varmaksi muista ajoinko jo sillä kerralla vai vasta toisella autokuoluun takasi :O
Miun ajokki oli vanhempi ku mie! Nykyään se on näytillä automuseossa.. :ashamed: Mittään muuta hyvää ei jäänykkään siitä hommasta mieleen ku isä soitti inssi aamuna ett tultasko työntämään, auto on pohjaa myöten hangessa.. Ekat lumet, kymmenen ajotuntia takana (joista puolet ilman opettajaa) ja kortti taskuun.
 
Näinhän nuo menee jokaisella :)

Mulla oli silloin aikoinaan valkoinen pieni renault clio.
Ja jollekin tehdasalueelle tms mentiin ekan kerran enkä nyt varmaksi muista ajoinko jo sillä kerralla vai vasta toisella autokuoluun takasi :O
Meitä ajatettiin 316- sarjan bemareilla ja niin ikään ekat kurvailut tehtiin tehdasalueen isolla parkkipaikalla. Tosin mulla eka ajo alkoi auton tankkaamisella ja voi halvattu, miten kädet vispas ekaa kertaa evö pistoolia pidellessä :D..piti siinä sitten koko ajan hermostuksissani toisella jalalla potkia takarengasta ja tankattuani ajo- opettaja sanoi, että "sähän vaikutat ihan pätevältä tyypiltä kun hoksasit samalla tunnustella renkaan ilmanpaineitakin - ihan hyvältä mun korvaan kuulosti vai mitä?"

:O - että mitä paineita mä menin tunnustelemaan???? :D

Mutta joo - onneksipa oli tilaa ekalla tunnilla ottaa tuntumaa autoon jos siihen alustaankin :D - ja siitä tankkipaikalta ajoin heti samantein sinne tehdasalueelle ja sieltä takaisin autokoulun pihaan.

Hyviä muistoja kaiken kaikkiaan mutta mulla olikin ihan mahtava opettaja :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30113179:
Reippaasti kouluun vaan :)

Ja helöy Myttynen :kiss:
Ei oo koskaan ollut oikein tarvetta kortille, kun oon asunut niin kauan pk-seudulla. Misteri vähän meinas, että siellä tarttis kortin, mutta mua kauhistuttaa se vääränpuoleinen liikenne.
 
Ei oo koskaan ollut oikein tarvetta kortille, kun oon asunut niin kauan pk-seudulla. Misteri vähän meinas, että siellä tarttis kortin, mutta mua kauhistuttaa se vääränpuoleinen liikenne.
Siihenkin varmaan tottuu, siis siihen vääränpuoleiseen liikenteeseen, kun kerran tömpsäyttää :snotty: :D...ei vais, kun hanakasti vain harjoittelemaan jonnekin vähemmän vilkkaalle tieosuudelle, niin kyllä siihenkin sisään pääsee. Kilometrejähän se vaatii niin kuin moni muukin asia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä