Mä haluaisin laittaa tuon miehen edesvastuuseen, mutta ei ole keinoa.en olis halunnut lukea tätä
Mä haluaisin laittaa tuon miehen edesvastuuseen, mutta ei ole keinoa.en olis halunnut lukea tätä
Hernemaissipaprikat pakkasesta viilentämään jalkoja.Voi kettu tätä kuumuutta. Nyt on kipiät ja kuumottavat jalat. Teen seisomatyötä.
Oliko se joku ohikulkija vaan vai joku naapurustosta? vois yrittää sillätavalla seurata tilannetta. kamala ajatus mitä se koira joutuu kotioloissa kestämäänMä haluaisin laittaa tuon miehen edesvastuuseen, mutta ei ole keinoa.
Niih. Tai voit jouluun asti ihmetellä, et milloinkohan ukko hoksii, et rehuruokavalio on pop.No kun oon vetänyt heinää jo jokusen aikaa. Tietysti jos haluaisin että se huomioidaan voisin sanoa.
Ihan outo pariskunta. Sama kävi mielessä, että vaimo ja lapset saa samanlaista kuritusta. Pikkutyttö katseli vierestä ihan tyynenä kuten vaimokin eli näemmä normaalia heillä. Vauva alkoi itkeä.Oliko se joku ohikulkija vaan vai joku naapurustosta? vois yrittää sillätavalla seurata tilannetta. kamala ajatus mitä se koira joutuu kotioloissa kestämään
Ei onnaa.Kokeile painaa ctrl - yhtä aikaa.
Liivimiehet perään..Mä haluaisin laittaa tuon miehen edesvastuuseen, mutta ei ole keinoa.
No jos äijä luulee, et pieksemällä koira oppii olemaan karkaamatta...Mä haluaisin laittaa tuon miehen edesvastuuseen, mutta ei ole keinoa.
Tuo olis pitänyt saada kuvattua...videokuvana. tosin jos ei tiedä miehen nimeä niin miten poliisi tai eläinvalvoja ottaa selvää kuka se on jos ei tiedetä kuka ja missä asuu.Ihan outo pariskunta. Sama kävi mielessä, että vaimo ja lapset saa samanlaista kuritusta. Pikkutyttö katseli vierestä ihan tyynenä kuten vaimokin eli näemmä normaalia heillä. Vauva alkoi itkeä.
Toivotaan, yksikään eläin ei tarvitse tuollaista koulutusta.No jos äijä luulee, et pieksemällä koira oppii olemaan karkaamatta...
... niin noit pieksäjäisiä on luvassa niin tiuhaan tahtiin, et joku pian äijän tunnistaa ja ilmoittaa.
Valitettavasti sellasia on ja tulee olemaan. Siis tuollasia "kouluttajia".Toivotaan, yksikään eläin ei tarvitse tuollaista koulutusta.
Tyhjän saa tekemättäki. Ei tuo oo ruokavaliosta ymmärtäny 30 vuoteen, tuskin oppiikaanNiih. Tai voit jouluun asti ihmetellä, et milloinkohan ukko hoksii, et rehuruokavalio on pop.
jätkä sai kolmesti kuussa ja vielä ilikiää valittaa :snotty:
Mies tuli vaimonsa viereen vuoteeseen mukanaan pari buranaa ja vesilasi.
..Ihkunen :wave: - autokoulu- ura startattu, nyt kerrot kyllä heti....Iltoja...
ja 1 tsih. Mojito-lonkku. Ja semmoinen iiiiihaaan pieni pullo Dooley'siä
Eli liian vähän.jätkä sai kolmesti kuussa ja vielä ilikiää valittaa :snotty:
Mies tuli vaimonsa viereen vuoteeseen mukanaan pari buranaa ja vesilasi.
Vaimo: Ei mun päätäni särje.
Mies: "Eikö???"
no vähänhän se on mutta ei pojat puoletkaan saa sitäkään vähääEli liian vähän.
Koko paikassa ei ollu ku yks mies, se joka piti tunnin ja vissiinkin tulee sitten myöhemmin ajeluttaa minuu Sanoi että ottaa yhteyttä millon miulle sopis lähteä ajelulle..Ihkunen :wave: - autokoulu- ura startattu, nyt kerrot kyllä heti....
...oliko siellä kivannäköisiä opettaj...opetusmateriaaleja ? Mikä fiilis?
Miehet!jätkä sai kolmesti kuussa ja vielä ilikiää valittaa :snotty:
Ai jaa. Ehkä jotkut ukkomiehet ei saa.no vähänhän se on mutta ei pojat puoletkaan saa sitäkään vähää
varsinkaan ukkomiehet
No nih, hyvinhän se alkoi . Miltäs tämä tuleva ajo- opettaja sitten vaikutti kaikkinensa?Koko paikassa ei ollu ku yks mies, se joka piti tunnin ja vissiinkin tulee sitten myöhemmin ajeluttaa minuu Sanoi että ottaa yhteyttä millon miulle sopis lähteä ajelulle
Hirvee jännitys oli, aluks tosiaan kun piti papereita täyttää niin kynä ei meinannu pysyä käjessä mutta se helpotti sitten kun vaan istuttiin siel ja kuunneltiin sitä opea. Ihan ok-fiilis jäi kaikkiaan..miulla vaan on nyt 2 vaihtoehtoa missä jatkaa noita tunteja, pitää miettiä.