The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
No höh tosiaan.. :| Mut eikös dropboxin kautta saa kuvan liitettyä, avaat kuvan jonka haluut lähettää ja jakotavaks viesti.. Siis miulla ei oo ees se dropbox käytössä, ett ihan arvailen.. :D
Saa sen joo niin, mut sitten se lähettää vain linkin siihen kuvaan ja mua pelottaa että sen kautta pääsee selailemaan mun muita kuvia :D Kun haluan että multimediaviestiä lähetetyäessä se kysyy otetaanko kuva galleriasta vai dropboxista :kieh:
 
Mitä hittoa,siirsin kuvia puhelimesta koneelle ja samaan aikaan tuli viesti jota en aukaissut ennenkun kuvat oli siirtyneet ja kun irrotin puhelimen koneesta niin kaikki viestit oli hävinnyt puhelimesta. Mitä tapahtu?!
 
Saakeli, että säikähdin.

Istuin täs koneella kaikes rauhassa naputtelemassa tekstiä harrastepalstalleni (kävin vieraissa), niin ykskaks kuului kauhea kolausrämäys eteisen suunnalta. Avasin ulko- oven, niin rappukäytävässä ei ollu mitään. Mystistä.

No hetki sit kävin vessassa (mielenkiintoista, eikö), niin kylppärin katosta oli tippunu linjasulkujen tarkastusluukku veeseepöntön päälle ja lattiakaakelille. Ohutta panelia, mut 50x50 luukku kun tippuu katosta hiljaisessa kämpässä, niin luulin jo, et sota syttyi.

Luukun toisen puoliskon taustapala oli vaan irronnu niiteistä. Korjaus hoituu parilla pikku ruuvilla. Onneks tuli alas kun en ollu vessassa. Muuten vois olla kuhmu päässä.
 
Oikeesti ,ei hitto mä en löydä niitä mistään?!!! Miten ne voi hävitä tolleen kun siirrän kuvia ja tulee viesti jota en edes lue samaan aikaan kun siirtää kuvia....Nyyh,meni ihania kuvia ja viestejä:(
Mä en ihan ekana usko, et saapuva viesti pyyhkii kännykän tyhjäksi.

Tää on ihan mutuarvaus, mut kaikki saattaapi olla siirtynyt tietokoneeseesi paikkaan josta ei heti hoksi katsoa.
Joku aateekoonero varmaan osaa kertoa miten haet tietsikastasi kansiot jois on tapahtumia ollu tänään.
 
Saakeli, että säikähdin.

Istuin täs koneella kaikes rauhassa naputtelemassa tekstiä harrastepalstalleni (kävin vieraissa), niin ykskaks kuului kauhea kolausrämäys eteisen suunnalta. Avasin ulko- oven, niin rappukäytävässä ei ollu mitään. Mystistä.

No hetki sit kävin vessassa (mielenkiintoista, eikö), niin kylppärin katosta oli tippunu linjasulkujen tarkastusluukku veeseepöntön päälle ja lattiakaakelille. Ohutta panelia, mut 50x50 luukku kun tippuu katosta hiljaisessa kämpässä, niin luulin jo, et sota syttyi.

Luukun toisen puoliskon taustapala oli vaan irronnu niiteistä. Korjaus hoituu parilla pikku ruuvilla. Onneks tuli alas kun en ollu vessassa. Muuten vois olla kuhmu päässä.
Saattaa olla että narttulassa oisi iskenyt paskahalvaus vaikka vanhassa talossa kaikenlaisia kopsauksia ja narinoita kuuluukin
 
Mä en ihan ekana usko, et saapuva viesti pyyhkii kännykän tyhjäksi.

Tää on ihan mutuarvaus, mut kaikki saattaapi olla siirtynyt tietokoneeseesi paikkaan josta ei heti hoksi katsoa.
Joku aateekoonero varmaan osaa kertoa miten haet tietsikastasi kansiot jois on tapahtumia ollu tänään.
No en mäkään nyt usko et se saapunut viesti olis se syy ollut mut samaan aikaan se siinä tapahtu et jotenkin voi liittyä toisiinsa. Harmi ettei mun lähipiirissäni ole mitään aateekooneroja et ihan ite joudun pähkäämään. Muutenhan mulla ei olis mitään ongelmia ikinä tän koneen kanssa jos joku nero olis saatavilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
No en mäkään nyt usko et se saapunut viesti olis se syy ollut mut samaan aikaan se siinä tapahtu et jotenkin voi liittyä toisiinsa. Harmi ettei mun lähipiirissäni ole mitään aateekooneroja et ihan ite joudun pähkäämään. Muutenhan mulla ei olis mitään ongelmia ikinä tän koneen kanssa jos joku nero olis saatavilla.
Odota ny sen aikaa, et kepsis tai routamisu herää.
 
Varhaiskaalista tommonen kookos-lime keitto tulossa :)

Jostain syystä halusin tänään keittoa!! Lisäksi kun varhaiskaali on kohtuu edullista nyt niin semmonen tarttu sitten mukaan kaupasta.
Miten must tuntuu, et mulla joku päivä sitten oli unohtunu telkkari auki ja siin sit pyöri joku lukemattomista kokkiohjelmista - niin toi kookos-lime ja keitto on yhdistelmä jonka olen ihan hiljattain kuullut???
 
Odota ny sen aikaa, et kepsis tai routamisu herää.
tuli mieleen et jos ne on siirtynyt puhelimen muistiin....kun niiden pitäs olla sim kortilla mut se näyttää et simin muisti on tyhjä ja muistaakseni ennen ei ole ollut ja puhelimen muistissa on jotain kai nyt. Mutta miten mä pääsen käsiks siihen puhelimen muistiin niin et voisin koittaa siirtääkö se simille mitään? tosin en oo varma osaanko sitäkään siirtoa tehdä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä