The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mie oon oottanut (kauhulla) millon meillä räjähtää, esikoinen on nyt 9v., keväällä täyttää 10v. Vaan vielä on suht hyvin tultu toimeen :) Tosin on sen adhd:n ja aistiyliherkkyyksien jne. kanssa välillä ollu sanomista mut miten lie käy sitten vähän myöhemmin..
Meillä oli ihan selkeetä oireilua koko viimevuoden ajan ja siihen tuli pontevuutta keväällä mutta nyt tämän kesän aikana mä oon tässä saanut jo olla tunnekuohumyrskyn rajamailla aitopaikalla....ja annas olla vaan -nyt siitä rajatilasta ollaan siirrytty ihan tuntuvasti kohti keskustaa |O

Toisaalta - onhan se oikeesti ihanakin aika, kaikki on kuitenkin avoinna ja siinä yhdessä lapsen kanssa lasta tukien haetaan ja viilataan niitä kipukohtia :)

Mutta jos nyt tuossa olossansa kuitenkin jättäis vaikka maanantaipäivät rauhaan, muutenkin vaikeita ovat....

Taijanpa lähteä irrottelemaan ovia karmeistansa.....:D
 
Mä en tiedä mikä näsäviisailu ikä tuolla pikku likalla on,
mutta äsken tultiin ulkoa sisälle, laitoin likalle Kaapoja pyöriin ja nostin ite jalat soffalle
että jos köllis vaan hetken. Likka tokas jotta "Mene äiti keittiöön."
Minä oli että miksi?
Oli hetken hiljaa, ja sitten tönäs mua jaloista ja sano ihan selkeen tuohtuneella äänellä
"Mene nyt äiti sinne keittiöön jo TISKAAMAAN! Minä katson nyt Kaapoja."
:O Aha. Ja hämmennyksissäni mie sitten nousin ja tulin keittiöön :LOL:

En sentäis ruvennut tiskaamaan :rolleyes:
 
Mä en tiedä mikä näsäviisailu ikä tuolla pikku likalla on,
mutta äsken tultiin ulkoa sisälle, laitoin likalle Kaapoja pyöriin ja nostin ite jalat soffalle
että jos köllis vaan hetken. Likka tokas jotta "Mene äiti keittiöön."
Minä oli että miksi?
Oli hetken hiljaa, ja sitten tönäs mua jaloista ja sano ihan selkeen tuohtuneella äänellä
"Mene nyt äiti sinne keittiöön jo TISKAAMAAN! Minä katson nyt Kaapoja."
:O Aha. Ja hämmennyksissäni mie sitten nousin ja tulin keittiöön :LOL:

En sentäis ruvennut tiskaamaan :rolleyes:
Jämpti tyttö :LOL:
 
Prööt, päiväkaffeaika. Meidän neiti 5 v:ltä tässä taannoin otettiin jo ovi pois huonesta, oppii olemaan sitä paiskomatta. Pari yötä joutui ilman olemaan.
...tuli vaan tässä mieleen, jotta ois aika paha tilanne päällänsä, jos oltaiskin vaikkapa japanilaisia ja seinät olis paperista :rolleyes:......vois olla meillä aika hyvin ilmastoitua residenssiä :snotty: :D

Ei maar, koirakoulu jatkukoon.
 
Ei mutta, niin se on meilläkin sumpinkeitto käsissä. Ryystän itseni vahvaksi ennen kuin lähden vesille näiden ihanaisten kanssa. Ja toivon totisesti sen veden nyt jos koskaan tekevän taikojaan tämän yhden jukuripään kanssa ;)

Kostuilemisiin :D :wave:!
 
Mistä tää kestoväsymys kumpuaa??? :O

Ja millä mie saan tuon mini tinttaran unille, että itsekin pääsen?

Ja jos saan sen unille, niin millä hitolla mie nukutan sen sitten illalla,
kun en ite taas jaksa valvoa yhdeksää pitempään?

Oi viisas ketjujen ketju, kerro minulle vastauksesi :D
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä