Hyvä tietää että rattijuopon voi käräyttää nimettömänä, en tuota tiennyt. Mä olen aina ilmoittanut nimeni kun olen poliisille soittanut, olen siis kerran tien päällä käräyttänyt jonkun randomin joka ajoi siksakkia tien laidasta laitaan.
Jatkossa käry käy tuon miehen kohdalla...vaikka ongelmana on se, että täälläpäin kestää poliisipartiolla melkein puoli tuntia tulla paikalle, joten se mies ehtisi hyvin täälläpäin ajellessaan kotiinsa tms.
Mutta tämä on mielenkiintoista. Asuin ennen kaupungissa, olin riippumattomampi muiden mielipiteistä, mutta annas olla kun muutat tänne maalle yhteisöön jossa kaikki tuntevat toisensa ja tulija tasapäistetään (oikeasti), niin näin käy.
Mä olen aika varma että monet teistä jotka nyt vastasitte ekaan että käräyttäisitte, empisitte vähintään jos asuisitte täällä...
Mä joskus keväällä tein aloituksen tänne siitä, kun 4 eri-ikäistä lasta olivat leikkikentällä ilman vanhempiaan. Täällä asenne oli se että ls-ilmo, mutta annas olla kun kysyin paikallisilta asiaa? Kaikki (erittäin kunnollisia perheenäitejä) tuhahtivat että ei ls-ilmo auttaisi, turhaan tekisin jne.
Mutta mun pitää muistella millainen olin kaupungissa asuessani, huomasin nyt että ei vitsi, olen yhteisön tasapäistämä.
Kiitos teille, tämä avasi silmiäni.