Otsatukka kaunistaa vain harvoja *pinnallinen turhisketju vol 2, saa kivittää*

Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30108643:
Taitaa olla niin, ettei sopivan pituista ole olemassakaan...
Höpsis... Sulle esimerkiksi otsatukka sopisi hyvin, koska olet hyvännäköinen.

Tähän vois alkaa postata tyhmän näköisiä eiotsatukkaisia, mutta eihän se mitään vielä todista.

"egg"
Joillekin sopii, esim mulle.

Mutta olenkin täysi munapää ja lättätukka, ehkä pahin kombo mikä voi olla olemassa. Pitkät etuhiukset ei sovi mulle yhtään koska ne valuu ohuina luiruina pitkin pään sivuja oikein korostaen pääni munaisuutta. Siksi pidän vinoa sivuotsista kun se vähän tasapainottaa tätä saakelin palloefektiä.

"jepp"
Kun katsotte esim Tyra Banksia joka on todella kaunis nainen, niin ilman otsatukkaa hänen otsansa on puoleen päähän saakka. Otsatukalla jumalaisen kaunis nainen. Toinen tämä näyttelijä Christina Ricci, joka on suorastaan kaamee ilman otsista.

"nuuh"
Mä kans kerran leikkautin sellaisen suoran paksun otsiksen. Ja kaikki kehui miten hyvin se käy ja olinkin tyytyväinen.... päivän!! :D Mulla kun tuppaa olemaan sellaiset hennot taipuisat kihartuvat hiukset jotka pörrööntyy heti kun Kongossa sataa.
Kampaaja tietenkin osasi sen föönailla ja kampailla suoraksi ja kiiltäväksi mutta mä sain siitä aina sellaisen 50-luvun papiljottimöhkön aikaan. Ei siis mun juttu mutta se Niina Lorenzo Wallu sais ostaa otsanpeitekarvan itselleen.

korkeaotsainen
[QUOTE="jepp";30108165]Korkeaotsaiset näyttää lähes poikkeuksetta kammottavilta ilman otsatukkaa.[/QUOTE]

Juuri näin... En toki mikään kaunotar ole muutenkaan, mutta kyllä mulle on kaikki antaneet posiitiivista palautetta otsatukasta.

Spencer Hastings
Taas mä missaan kaiken jännän :(

Mutta joo. Todella harvalle otsatukka sopii, ja vielä harvemmalle sopii sekä että. Se on vähän joko-tai juttu. Kamalimpia on sellaset kolmion malliset "goottiotsikset" tai kämäsesti leikatut vinot ja liian lyhyet kikkailut.

"ööh"
Mikä keittiömaailman nainen? Oisko kuvaa?

Joillekin sopii, joillekin ei tai oikeastaan riippuu millainen se on. Joku tikkusuoraksi leikattu lättänä nyt harvoille sopiikaan. Mulla on kaveri joka on ihan nätti mutta sen tukkatyyli on jotain järkyttävää, ihankuin olis potta laitettu päähän ja leikattu. Ei semmonen sovi kellekään.

Yhteistyössä